Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
vi har suttit i simhallen nästan hela dagen...men kul var det. Speciellt när vi kom hem & tränaren ringade & sa att min väska+ skötväska var kvar i hallen... ![]()
Jag skulle rösta men jag hade tappat bort mitt röstkort så jag visste inte var jag skulle rösta någonstans! Väldigt snopet måste jag säga! 
Vi har haft en jobbig helg, Laban har varit i toppform igen. Det har flugit saker och skrikits mer eller mindre oavbrutet känns det som.
Hallå!
Även vi har gjort våra medborgerliga skyldigheter idag och röstat, vi bor rätt nära vallokalen så det gick snabbt och var tomt när vi kom dit, skönt att slippa kön.
Som de flesta säkert vet nu så tog jag min examen förra veckan och det känns så himla himla skönt, nu ska jag bara njuta av sommaren hemma med barnen
Hur är allt med er andra?
Heja Kickan! Bra gjort!
Vi har rensat ur klädkammaren helt idag. Jätteskönt, då fick vi in alla 10 färdigpackade flyttkartonger dit och ut ur vardagsrummet.
lurkan: Härligt med rensning, vi borde gå igenom vår klädkammare vi med, även om vi inte ska flytta. Känns som att det är ett ställa all bråte man inte vet vart man ska göra av! När är det ni flyttar nu igen?
Ja, det är ganska konstigt... att man kan packa ner hela sitt hem
Hej!
Ja rösta det är ju bara nåt man SKA göra.... blev sur på min mamma som vägrade men jag tror min pappa tvingade henne. Jag tycker det är viktigt att gå dit även om man röstar blankt....
Kickan: Grattis!
BRa gjort, inte minst med 2 små hemma
Morrn morrn! *gäsp*