• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MissFörstånd

Hej tjejjer!

Här sitter jag och är ofrivilligt barnlös.. Sambon hade kommit överens med farmor och farfar att Joline skulle sova där inatt.. Jag blev ganska besviken eftersom jag inte på något sätt ingick i planerigen. Hon är där nu iaf och jag kan inte sova längre.. Sambon sover så gott så... Vi ska till kupolen och shoppa lite idag och då är de väl bekvämt att Joline inte är med men de spelar egentligen ingen roll...

Är nog mest besviken över att hon är borta den här elgen, nästa helg åker jag till stokcholm och blir borta en vecka för operationen... Kanske ag borde lära mig att säga ifrån?!

NO - Hur var släktträffen?

Hannah - Jag har tur och blir inte övergiven för fotboll men när de gäller att döma hockey så ligger jag inte så bra till

• jazzy

Hanna...fy för A att överge dig för nåt såå in i bengen skit sak som fotboll......

3 barnsmamma
  • Hannnas

MissF... ohh är din op redan nästa vecka? Hur känns det?? o JA JA JA du måste lära dig säga ifrån (lånar ut en del av mig till dig jag är grym på att ryta )

Jaz... visst är det! *mutter*.... gissa vart han är nu? spelar boll! fast han är hemma om 1h igen iaf o då får han serva mig med mat

Idag har jag röööstat fasen, läste på o donade, satt mig in i det hela iaf lite o jag har enl mig själv gjort ett bra val iaf... sen får vi väl se hur eländet slutar

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

hahha..jag har oxå röstat, fast jag inte ville...

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-06-07 19:47:39 följande:
    ÅHHHH STOLT över dig nu!!
  • MrsMurphy
    jazzy skrev 2009-06-07 19:47:39 följande:
    Nu blev jag riktigt stolt över dig jag också!

Vi har slösat bort denna fina dag till att ränna i affärer... Men så mycket som måste inhandlas hela tiden och jag drar inte gärna iväg och fixar sådant under veckorna.

Hanna: Vågar man fråga vad du kom fram till? Vi blev ju riktigt engagerade här de sista dagarna så vi ska tom tillbringa kvällen med valvaka!
    Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

*vrååålhungrig och lite ledsen över i morgon*

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-06-07 19:56:04 följande:
    Nu blev jag riktigt stolt över dig jag också! Vi har slösat bort denna fina dag till att ränna i affärer... Men så mycket som måste inhandlas hela tiden och jag drar inte gärna iväg och fixar sådant under veckorna. Hanna: Vågar man fråga vad du kom fram till? Vi blev ju riktigt engagerade här de sista dagarna så vi ska tom tillbringa kvällen med valvaka!
    Det blev faktiskt V tillslut! ville ju ha ett parti som var EU motståndare, o Junilistan stod högt på listan faktiskt men det som avgjorde var lönerna i slutändan... så jag röstade på ann-britt svensson som skänker bort sin "eu-lön" pga av värderingar som jag själv håller på
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-07 20:05:36 följande:
    *vrååålhungrig och lite ledsen över i morgon*
    Kommer gå såå bra! *tröstar*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7