Järfällaföräldrar 5
Angående fredag tror jag det är ganska bestämt att vi ska vara hos Bt eller??? Eftersom jag inte har bil så åker jag inte till skälby men gärna en annan gång när jag har bil eftersom jag oftast har tid att passa 15.30....
Angående fredag tror jag det är ganska bestämt att vi ska vara hos Bt eller??? Eftersom jag inte har bil så åker jag inte till skälby men gärna en annan gång när jag har bil eftersom jag oftast har tid att passa 15.30....
Det var jättebra sååå skönt, från Ica kan det inte ta sån tid men om jag går mot dig och du mot ica så mötts vi på mitten eller så tar jag bussen...
Flurran vad är epilering och nu är jag helt nyrakad, va ju tvungen inför mitt spabesök..Ska det inte vara lite hår när man vaxar???
Flurran okej ska börja odla hår hahahaha så får vi göra nåt av det sen....
Bt usch nä det finns säkert dom som köper sånt men fy vad äckligt hoppas dom skämta men säkert inte....
Mirix vaaa är hon gravid helt sjukt är garanterat Romans men tyvärr missar jag det varje dag nu när dom bytt tid är alltid iväg på nått mellan 9-12
Bt ja det kan vi göra FAST kanske har jag bil för Jonny är nog sjuk och då kör jag nog hem till dig så promenerar vi där ifrån för då tror jag att jag tar den andra sittvagnen så Liam kan sova och Isadora i bärsele eller promenerar med er och låter Liam sova hemma hos Jonny, jag får se men promenera ska vi 
Bt jag kommer till dig kl 12 på fredag, kommer utan Liam...
En tjej i en tråd jag och Disan hänger i åt typ bara frukt under sin graviditet och hon beräknades föda en kille på 6 kg som var tvungen att få näring direkt när han kom ut pga näringsbrist av all frukt.... Så leva på frukt är ingen höjdare hehe inte som gravid iallafall....
Bt tror det är magkatarr han har jätte ont i magen så skall vila upp sig lite och hoppas på det försvinner..
Jag personligen har noll tolerans när jag ammar men tror inte ett glas skadar men tycker det är bra om man väntar nån timme med amning så det är ju perfekt att Freja klarar sig så länge...