• Marina

Järfällaföräldrar 5

Tip jag har också hört det men jättemånga dagis säger NEJ att det är dom som bestämmer..Man vill ju inte att personalen blir sur!!!

Visst är det jobbigt med 10 veckor men det är oftast dom första som är jobbiga sen kommer dom in i det, man får ju hitta på saker..Jag har ju Liam hemma nu så och kommer ha till augusti när Isa är 5 mån så då är ju 10 v ingenting....Och skulle inte kännas bra i mitt hjärta att lämna Liam när André är hemma...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Disan det förstår jag helt och hållet, men klart testa hon lär berätta om hon inte vill hahaha

• Marina
    OBS OBS

Kan ni som vill komma på party nu på söndag 24 maj ngn gång på em!!!!!!  Hyfsat bindande om ni anmäler er så jag inte bokar henne i onödan...

Helst inga barn, kommer nog ha partyt hos min syster så Jonny kan va här med alla våra ungar!!!  Bebisar är klart okej!!!!

Me and I party sön 24 maj ca 14-15

Marina + syster

• Marina

Vardagskväll är svårare pga kvällsrutiner, min systers ungar kommer ju få vara här så då ruckas allt både deras och våra...Så helg passar bäst för oss..Va tråkigt att du inte kan då {#lang_emotions_frown}

• Marina

Skriver in alla så jag har koll!!!

Me and I party sön 24 maj ca 14

Marina
    Marinas syster
    Marinas kompis
    Sanna
    Tip

• Marina

Vad är typiskt 90 tal ???  Är det typ utsvängda byxor vad mer jag har noll koll

• Marina

Titta lite på den sidan, vad jag kan komma på snabbt som jag har är cowboy stövlar {#lang_emotions_laughing} 

• Marina

Disan barnvagnsrullet????????

• Marina

Alltså helt ärligt det är kanske jag som inte kan läsa ordentligt men jag uppfatta inte Urvs inlägg så som ni andra!!!!Får nog backa tillbaka och läsa igen måste ha missat något så som alla reagerar !! {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Bt kan du inte på söndag för då är det preliminärbokat!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5