Järfällaföräldrar 5
Mirix hälsa skåneland från mig
speciellt älskade Malmö....
Bt vad vill du göra på fredag???
Snowflake kolla gärna upp det med stugan!!! Låter skoj sen hoppaas jag bara jag kan lösa det medbarn och bil...
Mirix hälsa skåneland från mig
speciellt älskade Malmö....
Bt vad vill du göra på fredag???
Snowflake kolla gärna upp det med stugan!!! Låter skoj sen hoppaas jag bara jag kan lösa det medbarn och bil...
Snowflake låter som det vore ett gäng elever och inte lärare helt sjukt...Blir så jävla förbannad på såna för hur ska man nånsin få bort mobbning från skolor när lärarna själv mobbar andra lärare nä skämmas skulle dom, någon borde berätta för dom vad det är dom sysslar med...Sjukt att dom först varit dina vänner 
Karin oj vilka planer, tror inte Liam är så sugen på långprommis och helt ärligt pallar jag inte resturang själv med dom två!!!! Lekpalatset lät skoj men jag har ingen bil och måste vara hemma till André kommer så det blir inte så lönt.. Oh va jag vill ha en egen bil är så trött på detta...Allt är enklare när man bara snabbt kör hit eller dit..
Får tänka lite hur vi gör ska natta en bunke ungar nu!!!!
Annelie gör den det??? Det har den inte förr då fick man åka till Jakan och byta!! Va bra att dom ändrat!!
Bt hihihi ja nåt får vi lösa när kommer du och vad ska vi äta???
Första dagen då jag vaknat utan huvudvärk sååå skönt Isa vakna och åt vid tre hade då inte ätit sen 20.00 sen somna hon gott igen och Liam var snäll och hör och häpna mannen min var såååå snäll att han direkt när klockan pep nån sekund så flög han upp och drog så jag inte han vakna till liv sen sov jag till sex då båda vakna men då mådde jag toppen såååå skönt, tänk att man kan va pigg sex på morgonen (allt beror ju på vad man jämför med hahaha )...
Bt kom du då vi är på öppnis men går hem tills dess så jag hinner lägga Liam, så plinga inte på dörren för Liam lär sova eller håller på att somna då!!!!!
Nä frukostdags!!!
Disan är verkligen glad för er skull, måste vara så skönt..
Bt nån sallad kanske du kan handla med då!!!
Va olika det kan vara med försäkringar, Jonny har ringt runt mkt och jämfört alla bolag och det har blivit bäst hos trygghansa så det har vi på alla våra barn...
Behöver ju inte svara dig Bt eftersom du nog är på väg hit nu med en smarrig sallad
...
Alla andra ha en super helg själv ska vi äta en riktigt god middag ikväll och lyxa till det med vin mmmmmm ska bli sååå mysigt och gott!!!!
Här var verkligen lugnt inne...
trevlig fredag kväll på er
Vilken bra natt, hoppas det vänder nu för er, Isadora somnar också runt åtta nio på kvällen vi börjar få henne att komma in i den rutinen att natten börjar då..Är jag vaken som igår då gav jag henne mat vid elva för hon åt halv sju men annars har det blivit att hon ätit åtta och sen väckt mig som vanligt vid tre fyra..Viktigt att få lite kväll dom är heliga för oss...
Jag kan nästan alltid leka speciellt fm men vi får göra en lekträff lista och hoppas att många kan...Vill du ha träff hemma Disan eller vem känner sig nmanad?? 
Idag i det tyvärr tråkiga vädret har vi gårdsstädning, så väldigt synd på vädret är ju städ först sen korvgrillning och överraskning till barnen och ikväll är det pubafton....
Måste även en tripp till Toys André ska på kalas ikväll och vi har glömt köpa present (va bra vi är) hihihi...
Lekträff med eller utan barn, måndag em: (antingen i en park el dyl, eller hemma hos ngn. INTE fika på café! )
Disan + 2 barn
Matglad + 2 barn
Marina + 2 barn