• Marina

Järfällaföräldrar 5

Okej sagalva det var bättre att skriva {#lang_emotions_laughing} va kul med tvillingar,jag är imponerad av alla er tvillingmammor hur ni fixar det!!! Va kul att du hittat oss, här är massa mammor och en pappa hihi som gärna pratar och träffas, vi är ett glatt gäng och många av oss är hemma förädralediga...

Själv är jag hemma med Liam 21 mån och Isadora 2 mån...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Vilken tid Disan är tänkt..

• Marina

Nä två är bra om man tänker på Liams sömn men jag tror inte Jonny hinner hem tills André kommer från skolan, så då måste jag vara hemma 15.30 får se under dagens lopp hur Jonny känner om han tror han hinner eller ej!!!

• Marina

Jo det skulle vi väl kunna fast det lär ju bli ganska trångt men absolut finns det hjärterum finns det stjärterum {#lang_emotions_laughing}...

Lek hos Marina idag 14.00 alternativt gräva i sandlådan utanför, finns ett litet picknick bord där om solen är framme..{#lang_emotions_sunny} fyll gärna upp igen så jag vet vem som kommer...

Marina + 2

• Marina
    Obs Ni som kan ta gärna med lite sandsaker annars lär det bli slagsmål hihihi.....
  • Marina

Maraja jag bor vid fjällenskolan nog lite långt för Max att cykla, men buss 553 mot Barkarby stannar precis utanför hoppar av på hållplatsen Hummelmora..

• Marina

Ja Karin hade varit skönt hos nån annan men måndagar är Jonny sällan hemma förre fyra därför jag alltid hittar på saker på fm då slipper man den pressen med att hinna hem...

Men förhoppningsvis kan vi vara ute vid sandlådan så då sitter vi där och dricker kaffe..Den är ju precis utanför dörren och nu har här blivit städat också...

• Marina

Skönt Karin hoppas det håller i sig..Idag sov både Liam och Isa till åtta dock fick jag gå upp med André men skönt för dom...Liam har kommit i säng sent två kvällar så han behövde nog ta igen sig lite..

• Marina

Fruisen va flitig du e...

Bt hade varit jättekul med fika hos dig, tyvärr är det samma sak på fredagar som måndagar med Jonnys jobb...Så jag måste vara hemma till 15.30 så då är eftermiddagar inte lönt eftersom Liam sover till ca 14.00 så himla tråkigt hade varit väldigt kul.. Jonny vet ju tidigast på fredag under dan hur det ser ut men det är sååå sällan han är hemma då.Hans absolut värsta dag är fredag sen måndag sen tisdag bäst är torsdag sen onsdag..Alltså ska jag göra nåt en em bör det vara ons tors...

• Marina

Misses absolut kom du...

Maraja förstod det ska bli skoj...

Bt du gör som du vill, jag har inget hemma så annars blir det bara kaffe och saft  eller te...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5