• Marina

Järfällaföräldrar 5

Måste kräka om min blivande hemska dag!!!  Vi gick hem från öppnis och Liam somna i vagnen har hänt förr då har jag burit upp han, men idag vakna sov alltså 10 min och nu ligger han där uppe och vägrar somna om usch tvi och blä vilket helvete vi kommer ha idag och natt!!!! Han MÅSTE sova minst 1.5 timme för att inte vara gnällig till tusen och sova dåligt på natten...

Maraja måste ändå vara skönt att vara gift med någon som är likadan, önskar att jag inte brytt mig så mkt..Jonny vill ha fint men är liksom inte prio 1 och ser inte skiten om det är stökigt bara blundar och hoppar över!!!

Jag o andra sidan mår skit när det är stökigt och blir på så dåligt humör så då bråkar vi om det varje dag...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Snart legat där uppe 1 timme och vägrar fortfarande, jag blir knäpp {#lang_emotions_djavulsk}...

• Marina

Tip jag har telenor och den funkar bra!!! Jobbigt med Elliot,

Liam har nu somnat, låg i sängen och prata grät skrek i 1 timme och en kvart men sover nu gott...

• Marina

Ser fint ut Misses, var ligger det??? Låter jättestort vi har bara 133 kvadrat och betala 2,5 miljoner!!!

• Marina

låter bra misses håller tummarna att ni får den!

• Marina

Snowflake är nog ingen vidare bra idé hihi lär du nog få sparken {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Bt ja vi är väl det {#lang_emotions_laughing}, ordning och reda tror dock du är snäppet värre hihi..

Disan känner med dig, du är jätteduktig som kämpar på en fråga bara om du mår dåligt av att gå hemma, varför byter ni inte så Chris är hemma. Det är ju inget fel idet, du har varit hemma länge och behöver kanske få jobba istället..Ni kanske skulle diskutera det eller dela 50/50 eller nåt...Säg till om jag kan hjälpa på nåt sätt!!!! Massor av kramar...

Frediza fy stackars er hoppas han blir frisk nu!!! Låter jätte jobbigt..

Snowflake lät mysigt med en träff i er stuga, hade nog blivit skoj massa mammor och barn (och såklart vin)

Nä nu ska jag sova har ju varit vaken sen fyra så man är lite sliten idag natti natti

• Marina

Bt jag är ledig fredag em Liam sover mellan 12-14 men då kan vi ju äta lite lunch eller nåt!!!

Närhan har vaknat kan vi ju ta en liten promenad så länge det går med barnen!!Bestäm du..

• Marina

Som sagt jag är ledig fredag em och öppen för förslag vi får prata ihop oss...

• Marina

Snowflake kom du, är så välkommen så!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5