-
Vad är det för prickar för det har Liam också speciellt i huvudet, jag trodde det var plötslig allergi mot tomat för vi åt köttfärssås dagen innan..Har även lite på bröstet..Disan skrev 2009-06-04 07:18:54 följande:marina: blä... lider med dig!! Hoppas att han inte blir allt för gnällig trots allt... Vår granne bankade så mkt i natt att Ronja vaknade o skrek tre ggr!! En pensionärskvinna, hur?? Vad?? syster: fika idag? Barnen mår bra, men Ronja är ff prickig, så du bestämmer vad som känns bäst. Röda små prickar lite varstans. -
Storasyster skönt att du är långledig snart, fast du jobbar väl en hel del i sommar eller???
Värsta med att va så trött idag är att jag garanterat kommer ha en helveteskväll för Isa ska få spruta idag och är hon som bror sin så är det kört för oss ikväll
...
-
Okej jo jag hoppas också innerligt på att Isa är mer som André men väntar mig det värsta =)
-
Välkommen scruffy själv bor jag på paranötsgränd, har du barnen på fjällen???
Va kul Disan har ni barnvakt hela natten så ni kan sova dagen efter??? Lite smått avis hahaha inget som nånsin lär hända här!!!!! Hoppas ni får superskoj!!!
-
Mirix Idag är Jonnys bra dag är nog hemma runt ett så det är lugnt sen ska jag iväg med Isa på 3mån kontroll...
Angående barnvakt så proffessionell hjälp är snindyr 300/timmen på kvällar då har vi inte råd att gå ut hehe och ärligt talat är jag livrädd för att lämna barnen hos nån som bara vill tjäna extra pengar eller nåt liknande, man har läst såna skräckhistorier med vad folk gör med barnen när man inte ser och det är inte värt det inte än iallafall kanske när dom är lite större och kan prata lite får se då nångång...
Sen är jag lite löjlig med att sära på dom tycker ynd om den som ska vara ensam typ Liam hos nån och isa och André hos nån så vi får helt enkelt gilla läget och hoppas på att ingen bjuder oss på fest hahahahaha....
-
Disan har du testat den innan så den inte kladdar på kläder??? Jag har tänkt köpa en sån men inte visst vilken...
-
Ja tror det var 150 dagtid inte så man hinner med massa innan man blir ruinerad
-
Disan okej tack ska nog köpa den...
Välkommen Shopaholic vill du ha mvc i Kalhäll är nog Tip bäst på det men i Jakobsberg rekommenderar jag varmt Marie på kvarnen hon är super...
-
Maraja är det sant kan man inte ta den vid förkylning???
Isa sover jättebra vaknar 1 gång runt 3-4 och äter...Det är Liam som har problem med sömnen här, sover mkt bättre nu men sällan hela natten....
Liam har bara massa prickar inte haft feber..
Och gnälliga kan jag lova dom varit nästan värst nu när han vakna, blir knäpp när han vaknar så tidigt.....Och Isa är jättegnällig brukar hon inte va så det är nog förkylningen..
-
Blev ingen spruta idag får den om en vecka..Timba skrev 2009-06-04 13:34:40 följande:Marina: De ger inte spruta till barnen om de är minsta lilla sjuka. dvs jag har fått vänta ett halt år att vaccinera Eliott då han har varit sjuk jämt.
Hon sa att dom inte ger den om förkylningen är helt ny alltså precis brytit ut vilket den har på Isa eller vid feber annars skulle hon fått den..