• grön banan

Positivt med islam?

Islam är ingen religion jag brinner särskilt för, så nu vill jag att ni som är muslimer eller känner de som är muslimer, brer på om det positiva med religionen. Ös på. Kommer att fråga saker, men inte säga att ni ska ändra er.

• Svar på tråden Positivt med islam?
  • Min lycka

En fundering...Hur kommer de sig att vissa människor e så svaga att de behöver en påhittad gud?

• hadhouda

Jag beklagar det. Islam är inte direkt för alkohol! Just pga av dessa anledningar. Det händer tyvärr en massa skit när alkohol är inblandat och inte är det nyttigt heller.
    Min lycka skrev 2009-04-03 19:43:28 följande:

Min far misshandlade både mor o oss barn då han var påverkad utav sprit.O vet du vad...?Jag tycker verkligen inte om när folk dricker sprit o uppför sig illa,för att sen skylla på alkoholen.
  • Min lycka

Säg de till in granne. Han påstår tvärtom.

hadhouda skrev 2009-04-03 19:47:41 följande:
    Jag beklagar det. Islam är inte direkt för alkohol! Just pga av dessa anledningar. Det händer tyvärr en massa skit när alkohol är inblandat och inte är det nyttigt heller.Min lycka skrev 2009-04-03 19:43:28 följande:
  • hadhouda

Svaghet är din uppfattning och inte min. Det handlar om en övertygande känsla som finns i kroppen.

• grön banan
    hadhouda skrev 2009-04-03 19:47:41 följande:
    Jag beklagar det. Islam är inte direkt för alkohol! Just pga av dessa anledningar. Det händer tyvärr en massa skit när alkohol är inblandat och inte är det nyttigt heller. Min lycka skrev 2009-04-03 19:43:28 följande:
    Men jag anser inte att de som kan hantera alkhol inte ska få njuta av vin osv.
  • Dorian Ertymexx

grön banan skrev 2009-04-03 19:34:03 följande:

Bara synd om er andra, när folk som missköter sig säger att de har stöd av islam i sitt beteende.
    Det är ju så med alla religioner. Jag tycker inte så värst synd om muslimer för att det finns puckon bland dem, utan mer synd om de som tror att alla muslimer är onda på grund av det. Jag tror ju inte att alla kristna är onda för att det finns kristna terrorister och fanatiker och abortläkarmördare och katolska barnarövare.
  • hadhouda

Min lycka skrev 2009-04-03 19:50:15 följande:

Säg de till in granne. Han påstår tvärtom.
    Jag förstår ej. Vad påstår han????
  • Dorian Ertymexx

grön banan skrev 2009-04-03 19:52:27 följande:

Men jag anser inte att de som kan hantera alkhol inte ska få njuta av vin osv.
    Anser du att de som kan hantera cannabis ska få hantera det då?
  • grön banan

Dorian Ertymexx skrev 2009-04-03 19:54:25 följande:

grön banan skrev 2009-04-03 19:52:27 följande: Anser du att de som kan hantera cannabis ska få hantera det då?
    Cannabis är en drog som är farlig vid minsta lilla intag. Det är inte måttligt med alkohol.
  • kokos
    Min lycka skrev 2009-04-03 19:41:26 följande:
    Nä,precis,de finns INGET gott att säga om dem som beter sig illa i *guds namn*.Men du kanske hejar på självmordsbombare?
    URSÄKTA?? Nu hängde jag inte med..... var kommer självmordsbombare in i bilden??
Svar på tråden Positivt med islam?