Positivt med islam?
Islam är ingen religion jag brinner särskilt för, så nu vill jag att ni som är muslimer eller känner de som är muslimer, brer på om det positiva med religionen. Ös på. Kommer att fråga saker, men inte säga att ni ska ändra er.
Islam är ingen religion jag brinner särskilt för, så nu vill jag att ni som är muslimer eller känner de som är muslimer, brer på om det positiva med religionen. Ös på. Kommer att fråga saker, men inte säga att ni ska ändra er.
Dess karlar=plural!
Grejen är den att folk som ser sådant hos en familj som har något utmärkande typ religion, problem eller annat tror att det är så hos alla sedan!! Om folk bara kunde sluta vara så föredömande....
Vet du vad? Jag kan sitta här och räkna upp massa fall där det är mordhot, misshandel, otrohet osv som är inblandat fast utanför muslimska familjer. Det kommer vi ingen vart med. Jag tänker fortfarande inte dra alla över en kant.
Hur kan ni påstå att jag e förbömande.Denna karln hänvisar ju till sin religion som just e islam.
Tacka 17 för att jag blir förbannad när jag blir hotad med stryck o att han ska *sätta på mig*
Mycke har jag varit med om,men inte såndant svineri.
Att gömma sig bakom religionen,hur kan de vara positivt?
Mitt ex var som en barnunge då han var 34,men de var hans mor fel.Han kunde inte skilja på rätt eller fel o de kunde inte hon heller.Men efter de misstaget avskyr jag inte alla karlar,bara de som beter sig illa o skulle ifrån sig.
Jag har försökt att ta henne till kvinnojouren,men hon velar.Jag har pratat med barnmorskan/disktriktsköterskan så nu ska hon gå vidare på någe vis.
Eftersom jag e ensamstående med ett litet barn o inte vet vad den där galningen kan hitta på i *guds namn*så vill jag hålla lite distans.Om man nu kan säga de,då hon både ringer på dörren o ringer på telen på nätterna o e ledsen.
Nä,precis,de finns INGET gott att säga om dem som beter sig illa i *guds namn*.
Men du kanske hejar på självmordsbombare?
Min far misshandlade både mor o oss barn då han var påverkad utav sprit.O vet du vad...?Jag tycker verkligen inte om när folk dricker sprit o uppför sig illa,för att sen skylla på alkoholen.
Kvinnan har inte *råkat*ut för denna idioten,utan giftemålet bestämdes över hennes huvud i religionens namn.
Sen finns de klart idioter överallt i allt,men när man skyller i från sig ö gömmer sig bakom religion,seder,traditioner osv,så e man inte vatten värd.