Positivt med islam?
Islam är ingen religion jag brinner särskilt för, så nu vill jag att ni som är muslimer eller känner de som är muslimer, brer på om det positiva med religionen. Ös på. Kommer att fråga saker, men inte säga att ni ska ändra er.
Islam är ingen religion jag brinner särskilt för, så nu vill jag att ni som är muslimer eller känner de som är muslimer, brer på om det positiva med religionen. Ös på. Kommer att fråga saker, men inte säga att ni ska ändra er.
Oj snacka om tvärtom Man ska inte dra alla kommuner över samma gräns, men jag blev grymt avskräckt....
usch vilken jobbig sits du måste ha haft! Så tråkigt när sådant händer. Jag hade bara jobbat där i tre månader som timmis på vikariat. Hon hade jobbat där i 13 år så du kan ju tänka dig hur jag mådde..... Blev sjukskriven tillslut....
En fråga: Varför fastar även barnen under ramadan? Jag frågar eftersom en vän till mig jobbar på en skola med många muslimska barn och hon berättar att de barnen som fastar är jättetrötta och gnälliga i skolan under ramadan och har väldigt svårt för att koncentrera sig på lektionerna. Är det Koranen som säger att barnen ska fasta eller är det föräldrarna som anser att det är det rätta?
Vad jag vet så är barnen (som kvinnor med mens, gravida, sjuka och resande) befriade under ramadan från att fasta. Men jag vet även barn som VILL göra det självmant.... Tvinga barnen är iallafall i mina ögon FEL