• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Stargirl
    lolo21 skrev 2009-07-03 11:18:16 följande:
    Jag förstår=) Låter som en lysande kombo, är så sugen på en Bee också men tror inte sambon tycker samma;P
    Efter att ha kört Bee i hela två veckor på semester var det skönt att köra Cam igen..... Tycker det är en perfekt kombination faktiskt. Man kan alltid kika på Blocket efter begagnade Bee....fast de är rätt sällsynta faktiskt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • lolo21
    Stargirl skrev 2009-07-03 11:20:57 följande:
    Efter att ha kört Bee i hela två veckor på semester var det skönt att köra Cam igen..... Tycker det är en perfekt kombination faktiskt. Man kan alltid kika på Blocket efter begagnade Bee....fast de är rätt sällsynta faktiskt.
    Ja jag har upptäckt att det inte finns så många.. tyvärr. För någon ny lär jag inte "få" köpa;P
  • Kaxmaja

Vagnen är inte äns en vecka gammal och redan strular bromsen. Den tar bara varannangång på ena hjulet är det ett vanligt problem?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-07-03 18:34:50 följande:
    Vagnen är inte äns en vecka gammal och redan strular bromsen. Den tar bara varannangång på ena hjulet är det ett vanligt problem?
    har du de svarta klossarna på? kolla på bugaboos hemsida

www.bugaboo.com/extra/service/bee_brake/

finns en länkdär med bild på klossarna...
  • Kaxmaja
    modestyclara skrev 2009-07-03 19:06:52 följande:
    har du de svarta klossarna på? kolla på bugaboos hemsidawww.bugaboo.com/extra/service/bee_brake/finns en länkdär med bild på klossarna...
    Nix sådanna har jag inte. Tack ska genast beställa. Skumt att man kan køpa en ny vagn nu utan dem
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Eleora
    Kaxmaja skrev 2009-07-03 19:28:46 följande:
    Nix sådanna har jag inte. Tack ska genast beställa. Skumt att man kan køpa en ny vagn nu utan dem
    Det var ju dem jag menade! Fick dem på typ fem dagar eller något sådant.
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • Hestia
    Vi köpte vår för två helger sedan och fick den också utan klossarna...
  • straw2008
    Kaxmaja skrev 2009-07-03 18:34:50 följande:
    Så gör vår om den inte är ordentligt smörjd med silliconspray!! Den gjorde så efter varje tvätt o jag var typ jättedeppig, sen sprayade robban den med vår sillispray o bromsarna är som nya:O)
  • modestyclara
    mmm man kan ju tycka att åf borde beställa hem åt de vagnar de har i lager eller iaf informera köparna....men alltid skönt med enkel lösning
  • straw2008
    lolo21 skrev 2009-07-03 08:31:54 följande:
    Oj detta var intressant. Vi har en Cam som vi älskar men jag är sugen på att komplettera med en Bee. Har en son på 21 månader som _älskar_ sin Cam. (Nu när jag tänker på saken menar du ju säkert en "normalstor" 2åring, min är inte riktigt två men väger bara 9500 och är 73 kort..) Men är Cam en småbarnsvagn? Vi kanske är helt sena här utan att veta om det Hur länge brukar man använda den? Vi trodde vi kunde ha den hela vagnperioden.. o sonen åker _mkt_ vagn!
    Japp jag räknade på en normallång baby, vår är 10 mån, 78 lång o 8 kg :O) daggmask!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3