• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Kaxmaja
    Hestia skrev 2009-07-03 19:30:37 följande:
    Vi köpte vår för två helger sedan och fick den också utan klossarna...
    Det tycker jag är super konstigt. Vi køpte vår førra veckan
    modestyclara skrev 2009-07-03 19:31:09 följande:
    mmm man kan ju tycka att åf borde beställa hem åt de vagnar de har i lager eller iaf informera köparna....men alltid skönt med enkel lösning
    Ja precis
    Dem sa ingenting i butiken
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hestia
    Kaxmaja skrev 2009-07-03 19:34:12 följande:
    Ja precis Dem sa ingenting i butiken
    Ja, jag frågade till och med om vagnen var med de nya bromsarna, och de sade att de inte hade hört något om bromsproblemen (!!!) men att vagnen var helt ny från tillverkaren, så det "borde" vara den nya (vilket det alltså inte var).
  • Kaxmaja
    Hestia skrev 2009-07-03 19:48:14 följande:
    Ja, jag frågade till och med om vagnen var med de nya bromsarna, och de sade att de inte hade hört något om bromsproblemen (!!!) men att vagnen var helt ny från tillverkaren, så det "borde" vara den nya (vilket det alltså inte var).
    skumt. Jag visste inget om dessa nya bromsar så jag frågade inte.
  • Jarnis

Hej i tråden,

Jag behöver ett råd! Vi har en Cam till vår dotter (5 mån) och funderar på att komplettera med en Bee nu i sommar. Största anledningen är väl att jag inte vill flyga med Camen och vi skall både flyga hem från Visby (jag själv med tre barn och packning) och till och från Turkiet i september.
    Tycker ni att jag skall satsa på en Bee och varför i sådana fall. Jag behöver lite bra argument till maken.
  • Kaxmaja

Vilka skøtväskor har ni på era Bee?

• Eleora
    Kaxmaja skrev 2009-07-04 08:23:01 följande:
    Vilka skøtväskor har ni på era Bee?
    Du vet väl, men jag har en Skp Hop Saddlebag.

Jag har även en Gaia&Ko, men den är alldeles för stor för Been. Använder den på vintern på Joggern.
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3