• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Mussa Mus

Petra....Just nu tycker jag att det känns som man vill tillbaka och hjälpa dom. Känns ju inte som man gör nån nytta när man bara ärhemma och skrotar, men det är väl skönt iochförsig!

• englamax

petra- jag fröstår dig till 100% att du inte orkar förklara för jesper....kan va lite invecklat JA

linda- stackars maximus..när ska han bli frisk... men imunet måste juh byggas upp om inte annat a alla sjukdommar och allt han råkar ut för..skrutten*

• englamax

mussamus- va det källströmarnas grisfarm..nej?

• englamax

karin- jag så i na vart det va..kom på det att du sa juh förut att du jobbade i frövi

• Mussa Mus

Johanna....nej, den här ligger utanför örebro. Jag har kollat blider på utryckning.se Var det inte där magnus jobbade?? hemskt att se branden!

• Morots mamman

nej de e bara han som e sjuk så vi kan inte smitta om varann... tänder har vi väntat på i 3 månader men de kommer inga törs inte tänka tanken längre haha , han hade 39 i feber nu å ingenting e bra bara gnäöller så jag vet inte va de e denna gång, va in till akuten i linde förut för säkerhets skull å kollade öronen men de va inte dom ÄN vi skulle avvakta 2 dagar utifall de tar om å då skulle han få pencilin igen, jag blev ledsen i dag för jag tycker så synd om honom men han fick ju iaf vara frisk i 2 dagar JIPPPI!! *min lilla* usch....

• englamax

jo det är för dom magnus jobbar..men magnus får ta lindesbergs uttryckningar så denna gång fotade inte han*

• englamax

karin..ja men det lät likt frövi iaf-)

• Mussa Mus

johanna....okej! dom har olika områden!

nu ska jag gå och ta kväller! natti!

• Peand

Linda - Känner igen det där att gå och vänta på tänderna, skyller allt på att det måste vara tänder men ut kommer inga....Förstår att det måste vara jobbigt för er alla, man vill ju inte att den lilla plutten (eller den större heller) ska ha ont. Problemet är ju bara att de itne kan berätta vad som är felet. Våra stora pojkar kan ju iallfall förklara var och hur det gör ont.
    Hoppas att det ger sig snart....

Karin - förstår om du känner dig lite maktlös hemma och jag atnar att man börjar fundera på vad det här innebär för framtiden....

Svar på tråden LindeMammor05