• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • balluran

jag menade förstås i natt. inte idag he he

• balluran

tack så mycket! han vaknar flera ggr, han gråter inte men kan inte såva ordentligt o när han somnat o man lägger ner honom i sängen tar det kke 15min så är han vaken igen, kan det vara tänderna tro?

• balluran

tack så mycket! han vaknar flera ggr, han gråter inte men kan inte såva ordentligt o när han somnat o man lägger ner honom i sängen tar det kke 15min så är han vaken igen, kan det vara tänderna tro?

• Peand

Här är en som oxå är vaken....Sen 3 timmar tillbaks......Har redan hunnit gjort det emsta som stod på måste listan idag...Hurra för mig

Försökte ringa grannen och sedan mormor för jag har en ganska så mäktigt chokladig kladdkaka i kylen som bara står.....Tänkte hitta någon som ville komma hit och fika, men icke sa nicke, de hade fullt upp! Så då täkte jag sitta här en stund och umgås.

Vi har också kallt i huset...brrrrrrrrrrrrrrrrr! Trots att pumpen pumpar för fullt så blir det inte så varmt som jag önskar just nu. Ska titta på vad det kostar att köpa och installera en kamin.Både varmt och mysigt....

• Peand

Karolina - Kom på en sak...Kan det inte vara att er trapp är så snäv så värmen inte kommer upp riktigt. Vi har lite av det problemet här hemma, värmen kommer inte riktigt upp. Men här nere har vi 2,75 i takhöjd och den goa värmen ligger ju mest vid taket och myser, skulle behöva fläktar i varje rum för att trycka ner värmen.
    Mitt favorit rum just nu är tvättstugan när torktummlaren är på, då är det varmt och skönt..
    Vill åka till badhuset och basta........

• Morots mamman

Gomorron, håller med alla andra burrrrrr svinkallt här uppe ju.... Vaken hela natten har nog sovit 1,5 timme e nat å sen nu på morronen från 5-7 det tackar vi för vet inte vad det e med honom, hög feber å allt låter jobbigt på honom *SUCK* aja de e som vi säger han måte få ett j***a imun försvar sedan men just nu e det mindre roligt... å inatt ska jag åka till ullared kl 4 *dödstrött* så ja de blir nog bra utan sömn.... Nej nu får ja allt ta mig ner å tända en brasa innan fötterna fryser fast i golvet här uppe

• Peand

Linda - Vad härligt att tända en brasa....Önsketänkande
    Vad tråkigt att han inte blir bättre och vad jobbigt för er/dig. Brist av sömn är ju aldrig bra heller men Ullared kanske får det att kännas lite bättre. Dit vill jag ju också....Men plånboken tillåter inte det just nu, sen kanske!!

• Solhöjden

God förmiddag!
    Det verkar som om flera sovit dåligt i natt. Här har vi sovit dåligt i flera veckor men nu sedan Patrics tand kom upp så har han sovit bättre. Så Balluran m fl, det kan nog vara tänderna som växer så det knakar....

• Morots mamman

petra::: ja har lagt undan pengar så ja skulle kunna åka nu den 18:e tror inte de e lika mycke folk då *önsketänkande kanske* å så fick ja låna lite av min underbara mamma så länge... nu verkar han lite piggare märkligt att de ska vara så j*****t på nätterna å sambon jobbar fm så där får man heller ingen hjälp men de e konstigt att man känner sig skapligt utvilad ändå *STÅLMAMMOR* fan en karl skulle ju va färdig at dö efter en vaken natt med bebis skillnad om dom spelade hela nätterna MOHAHAHA Brasa e skönt men de blir för varmt ibland det finns lixom ingen mellan hand utan antingen e de kallt annars blir de 36 grader på bottenvåningen (braskamin)... Vad ska ni hitta på i dag då? synd jag inte bodde närmare lät MUMMA med kladdkaka *fikabrödsmonster* haha

• Brodsmulan

iih va härligt att få åka till Ullared, hoppas du gör massa bra fynd gumman då känns det kanske lättare att ta sig igenom nå'n natt till sen.. är ju faktiskt shopping som är en av de största 'lyckobringarna' som finns, åtminstonde om man får tro dessa veckotidningar som skriver så

Svar på tråden LindeMammor05