• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Nu ska jag umgås med maken....
    Godnatt!

• englamax

ja ajg ska oxå dra mig tillbaka..natti natti*

• Solhöjden

Nu sover lillprinsen, dax för mig också.... Godnatt!

• MaLevi

Patrik: En liten tandsing att bita mamma med Grattis till den första

Petra: Synd att du måste ta i tur med allt hemma jag måste bara ta igen en morgon börjar känna mig lite väl nere. Sover inte alls bra och när det händer sätter det sig på mitt tal och min hjärna, inget kommer ut som det ska Förut sa man att det var hormoner, vad skyller man på nu?

Karin: Vattenläckan var inte så stor. Vi har tagit ur all isolering under huset och nu torkar det, vilket är bra med tanke på vädret så går det fortare nu, sen ska vi lägga in ny isolering ca 3meter. Så det blev inte så stor som jag trodde, jag är ju aldrig under och tittar utan BARA föreställer mig Synd att jag inte får ett nytt kök hade varit bra med tanke på att vi har det snart på tur att renovera.

Johanna: Ser att du fortfarande är inloggad men nattinatti på dig oxå

Nattinatt på er alla. Nu hoppas jag att jag får sova lite bättre...

• MaLevi

Petra: Glömde, har fixat inloggning på tradera nu Fick hjälp av Kristers bror men du får nog ta och förklara detta med att sälja osv. Kan vi ta på en liten promenad senare, kanske onsdag morogn?!?!

• matsdotter

HALLÅ!!! Vart är alla morgonpigga mammor??? Brrr vad det var kallt här uppe på övervåningen, jätte varmt på nedervåningen. konstigt trodde värrmen steg!?!

• Brodsmulan

Godmorgon Karolina.. här är vi vaken, om än inte morgonpigg försov oss på köpet imorse men tur man har fogliga barn så de hann med både frukost och bussen *puh* men att vakna 45min senare än man brukar är ingen hit.
    Här har vi fått sätta på el-elementen, just nu är det bara 4 minus men har nog varit bra mycket mer inatt.. brr.. vill ha sommar igen.

Idag ska vi ner och väga/mäta lillemann, ska bli kul å se hur mycket han ökat på 2v, att han ökat vet jag redan, syns på dubbelhakan som börjar komma å de små lätt knubbiga låren gosbit börjar vi bli.

• balluran

hej allihopa! idag har det varit ännu en jobbig natt för grabben, tänk om man kunde veta exakt vad det är när dem inte mår bra lr såver bra......man känner sej ju så maktlös...

• MaLevi

Godmorgon!

Petra: Ser ut från datatrummet och är glad att vi inte är ute och går just nu Brrrrr

Cissi: Vakna 45 minuter senare än vanligt är absolut ingen hit. Jag skulle aldrig klara det. Strongt gjort.
    Vi väntar med spänning på att få veta vad lilleman äger....

Karolina: Trodde oxå att värmen steg vad bor ni i för konstigt hus

• MaLevi

Balluran: Skickar lite *tröstkramar* vet hur jobbigt det kan vara, att vara vaken.

Svar på tråden LindeMammor05