LindeMammor05
Peand- det e synd att varken jag eller jessica har körkort för annars kanske vi kunde komma till vedevåg och fika i morn efter kyrkis..typiskt
Peand- det e synd att varken jag eller jessica har körkort för annars kanske vi kunde komma till vedevåg och fika i morn efter kyrkis..typiskt
hahha...jo det vore fruktansvärt! nu skriver vi om varandra..jag väntar in dig nu
Brodsmulan- aaa som vi har funderat! jaja det va en busig bebis som bara luras...fast det va juh som du trode..falskt larm* ja om du ska ut och gå så se till att ha mobilen med dig ..man vet juh alldrig hur fort den vill ut
Peand- ja men hur har ni det i morn då? kanske vi ska ta och sätta oss på bussen? våra karlar kan nog hämta oss iaf.
Peand- hahaha...ja du gör som du vill! fundera på saken..i sånnafall får vi medela jessica så hon e redo imorn när kyrkis slutar eftersom inte hon fick plats*morr ..... ja och tar vi inte det i morn kan vi juh t det nån annan dag...fundera du så hörs vi när du vart in till stan och handlat din mat!
Druvan- vi har redan räknat med dig
här planerar vi din dag och du vet ingenting
nej då jag tänkte ta kontakt med dig.... men det låter väl kul!
Peand- annars köper vi med baguett från 37:an så slipper du stå och steka...mig spelar det ingen roll!! jo visst räcker 2 bilar men då får någon separera från sitt barn på väg till vedevåg men det ska väl inte va nå problem..annars e juh max väldans snäll så han klarar sig utan sin mamma den korta biten...vi kan juh se i morn! men ska vi försöka bestämma oss idag för nåt så jessica vet om hon sa pallra sig ner i morn! petra om du vill får du gärna komma upp och hämta mig... så kan jag sova 15 minuter längre
penad- till kyrkis alltså
Peand- läse i fatt för fullt! ja men då kan vi gärna käka köttfärsås och spagetti..så slipper man känna sig så onyttig varje gång man träffas
om du hinner laga annars tar vi baguetter* men det värsta e vagnar... struntar du och jenny att ta med era vagnar eller? tänkte om våra spöken vill sova på eftermiddagen e det guld att ha med vagnen! men då åker vi med er till vedevåg i morn!
Druvan- Magnus hämtar oss!
Peand- hur vart det i morn..hämtar du mig eller?
Peand- Om Jenny ska ha med sig sin vagn så ha kvar den i bilen så ser vi ifall min får plats brevid...annars ordnar det sig på nått vis! men det lät braatt du släpper av jenny och sedan hämtar mig..det blir väl enklaste lösningen ..annars får jag gå med bilstolen ner på stan och det blir juh lite tungt..