• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Mussa Mus

Linda...japp, jag och åsa var där i våras...och det stämmer att det var grymt mycket folk, men så gjorde vi en hel del fynd åxå! det är ju alltid kul!

• Isaccc

Karin- ja här är allt lugnt. Isac sover, han blev trött när vi titta på Roomservice, tyvärr har det blivit så att vi brukar hamna framför tv:n när han ska varva ner för att sova. Men det är väl för att man själv vill varva ner där. Han får väl snart fyrkantiga ögon

• englamax

MUSSA MUS- nej nu har jag antagit att dte e för sent att börja men attan va kul det hade vart att gått på sim..men men....

Druvan- ja om inte annat kan jag skriva nån rolig historia eller nåt du kan läsa imorn när du sätter på datorn..jag e juh lindemammornas nattuggla...men i kväll känns det segt så jag ska nog komma i säng snart ...sen ...kanske senare själv klart ska vi ställa upp i idol ....ja det e ruggit att folk inte hör själva hur dom låter....jag sjunger så dåligt att max somnar varje gång jag sjunger..fast iof brukar jag gö det när han e trött för att han ska somna men att inte nån i dess närhet gör dom en björ tjänst och talar om för dom att ..njae sång kariären e kanske inget du ska sats på! mohahaha men det e juh underhålande....

försök läs i kapp allt du missa mysan ..då lär du läsa

• Mussa Mus

englamax....nej jag tror inte att det är försent att börja....har inte ledarn ring till dej för det sa hon att hon skulle.vi har ju missat flera gånger och nån har bara varit där en gång osv...

• englamax

karin- jaha???? men då kanske man skulle ringa upp henne imorn och höra!! blir det inte rörigt för er när folk kommer och går hur som hälst då?

• englamax

isacc och mussa nus ska ag lägga till er på lindetråden??

• Mussa Mus

englamax...nej det tycker jag inte....hon visar ju bara lite och sen grejar man ju själv med barnen....fast nästa gång är utan ledare...men om du vill komma då så kan ju vi andra visa dej lite vad vi har gjort!

• Isaccc

Nu har jag fått iväg lösningen till korsordstiningen, vi älskar att lösa korsord någon annan som har denna "små töntiga" hobby. Jag såg att man kunde vinna en bananbehållare . Det kanske vore något för oss föräldrar när våra småttningar ska käka banan, då slipper den ju ligga fritt i väskan och blir mjuk och äcklig

• Mussa Mus

englamax...oj nu blev det kanske att se ut som att jag svarade på det där om tråden...är ju inte så händig på det här med datorer...men gör det du!...inte för att jag fattar så mycket men men...

• Isaccc

Ja visst mig kan du lägga till om du vill......Var hamnar den listan så man ser vilka andra som är med???

Svar på tråden LindeMammor05