• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Vilken tur du hade Jenny! Fast du får väl igen det sen antar jag....
    Vi får väl skriva plakat och ut och leta efter andra mammor, eller så är det bara du och jag som är så desperata efter sällskap. De andra kanske lever nöjda i sina små hus och går hemma och pustar och lagar mat hela dagarna. Eller också sitter de innan för fönstret och kikat avundsjukt ut när vi går förbi, de vill men vågar inte... Huuu! vad hjärnan for i väg och spekulerade nu då!!!

• Peand

Johanna - i och med att du ammar och kan ibland bli lite glömsk så tänkte jag påminna dig om imorgon kl 14:00. Glöm inte det!
    Förmodligen läser du detta någon gång i natt men det spelar ju ingen roll,hihihihih!
    Gillar dig tjejen, och charmtrollet Maxen naturligtvis.....

• Solhöjden

Helt rätt Petra, Solhöjden heter vårat ställe.

Mysan77, vi är i samma föräldragrupp du och jag! Jag är Maria med lilla Patric.
    Men som sagt så kommer jag att lägga in lite mer info i mitt kryp in.

• Peand

Vad jag är duktig!!! Hurra!!!! Vilket mysigt namn på huset, stämmer bra med läget och dess innevånare.
    Har du kollat igen receptet inför lördag? Jag stövlade bara in på systemet och tog en flaska rödvin som såg bra ut - var kossor på den. Du får väl leta efter någon med älgar på.... Tror inte att det spelar någon större roll vilket vin det är. Kanon god smak blev det på köttet iallfall - sa gästerna för vad vet jag??

• englamax

Solhöjden- välkommen in i klubben detta e ett beroende center för pratglada mammor nej men det e hämskt va beroende man blir och speciellt om man har bred band....eller hur petra !!!

Ja du petra va skulle vi göra utan dig du e för Go! gillar värkligen dig och din familj ni e underbara människor! * haha nu va du rolig va...glömsk, ammma...men DET kom jag faktist i håg men alltså hjälp va ska man göra med denna glöms het..kan man söka hjälp eller ger det sig när man slutat amma han suger ur mig hjärcellerna oxå tror ja hahahaha...ja det e ingen fara så länge jag skrattar åt det själv Ja i morgon kl 2 e jag på plats....då får vi se om vi hittar nå nytt ställe så jonas får se nå nytt..när han sitter utanför menar jag ..mohahahaha....nu va jag så där rolig igen

• englamax

Druvan- i morgon e jag upptagen då har våran föräldragrupp träff! men vi kan riktig in oss på fredag får vi se om jag far till Löa eller not! hur e leget med lillper-arne nej jag skoja...kevin! har han haft en bra dag idag eller valde han en sån jobbig dag? nu sover grisen eller ja han somna när idol började kl 20...det e så kul idol..kollar du?

• englamax

Mysan- du hade flyt i skolan låter det som!
    det där med kyrkis ni får väl smyga in en lista med vedevåg kyrkis och skriva dag och tid så kanske det e nån som e inne och smyg läser här från vedevåg som ser att det bor flera i vedevåg och som går på kyrkis? va vet jag! eller så far mina fantasier iväg precis som petra kan utala sig om att hennes gör jaja.... allt bra annars med dig jenny?

• Isaccc

Cissi..Jag skulle tro att jag vill vara mammaledig så länge det bara går....de är ju bara små en gång och det tillfället vill jag ta vara på. Men sedan blir det förhoppningsvis hagabacken.

I Löa ska det inte bli några bytardagar men det blir väl snart i Nora har jag hört men jag vet inte när..Någon annan som vet?????

• englamax

Peand- JESPER hette han ja...jag blandar ofta ihop namnen på dina söner som du kanske märkt ett par x antal ggr...*sorry

• Isaccc

Johanna- idag har jag vart och tittat på en riktig liten ängel. Men hon tuttade bara på sin nya tutte och sov hela tiden....Ewa hade varit och köpt nya rosa kläder redan idag. Hela familjen sken som en sol

Svar på tråden LindeMammor05