• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Då ses vi där(utanför kyrkan) 13:50 istället. Jag vill också alltid vara i väldigt god tid, men ibland kan det bli lite för tidigt....

Har svårt att se hur jag ska kunna koncentrera mig på en film om hela biografen är full av bebisar - men det kanske går...Är tyvärr inte samma filmfreak som du Jenny, men jag kanske kan ändra mig...... Även gamla hundar kan lära sig att sitta!

• MaLevi

Om inte det blir film i Örebro kan man alltid ordna en filmdag här i vedevåg hos oss!!

Några som är intresserade?!?! Höstbio skulle väl vara något men tända ljus och en mysig tjejfilm som man inte kan se för killarna...

• Isaccc

Hej..Tänke bara skriva några rader så att ni vet att jag finns och att jag brukar vara inne och läsa vad ni sysslar med här på Lindemammor05. Ni verkar ha fullt upp med kyrkis, fika och se på film!!

• englamax

isacccc - hej linda! hörde nyheten i morse...gud va kul att hon fick en liten dotter, som hon hade önskat!! du får gratta så mycket från Mig och magnus! kul att du hitta hit...ja här e det fullt upp

• englamax

Peand - jo för det var juh en bart därför jag gick in ....

petra och jenny hoppas ni får kul i morn på kyrkis eller va det kallades för där ute i skogarna

Druvan- vi ses i morn..men skriv inte här vart vi ska träffas i fall nån skum människa skuggar oss ...man vet alldrig! vi får höras av i morn!

nu hoppar jag ner i sängen...God natt*

• Isaccc

Ja det var riktigt skoj...ska dit imorgon och kika lite, hon kommer säkert att kännas jätte liten nu när man är van Isac.
    Men det ska bli kul att få köpa tjejkläder för en gångs skull....

• englamax

isaccc- ja jag förstår det..hon kommer väl bli bombaderad med kläder nu...e väl länge sedan det blev en tjej ...eller det e första väl av er sykon barn?

• Isaccc

Nä brorsan har en dotter också men hon är redan 15 år är där imellan har vi 6 killar.

• Isaccc

Nu går jag och knyter mig God natt

• englamax

oj 6 stcken på rad... ja inte trode jag att hon skulle få en tjej men e otroligt glad för hennes skull...nu får hon handla klänningar och barbies och rosa ja isac kommer bli jätte stor.. ja god natt*

Svar på tråden LindeMammor05