• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

Linda- hej! idag har jag vart ner och inhandlat en jätte gullig klänning till lilla Lova! får se när jag pallrar mig till Löa för att beskåda den lilla tösen...hoppas du lyckas tajma in dig oxå där då

• Mussa Mus

Hallå hallå!!!
    Peand... jag tror på det där att det bara är ni som är desperata efter sällskap närå!Skulle gått på kyrkis idag, men sen blev jag kvar inne i stan lite för länge "typiskt". Men jag ska gå sen och så vet jag två till som kommer att gå så det vore ju kul om ni åxå fortsatte gå!!!

• Isaccc

Johanna- jag det vore skoj att ses och hoppat att Isac är på sitt glada humör. Jag tycker han har varit grinig de gånger vi har träffats medan Max har strålat som en sol och tycker livet är störtskönt!!

• Mussa Mus

Linda..... jag tror att det där i Nora är den 24:e

• Isaccc

Mussa mus- Hej svejs , har du det lugnt i stugan ikväll??

• Mussa Mus

Linda...jajjemen alla sover och det är dödstyst i hela huset....väntar bara på att kaoset ska bryta ut Själv då allt väl?

• Druvan

Englamax; Ni får ha det så bra på träffen imorgon, så kanske vi kan ses på fredag eftermiddag.
    Kevin sov som vanligt länge på eftermiddagen och skötte sig bra när vi var iväg och fikade och nu sover han så sött i sin säng, hoppas natten blir lite bättre än den som var i natt.
    Ja jag ser på Idol med stor spänning,roligt att se och höra på de som är så självsäkra på sig själva och tror de är Bäst och blir så förvånade när de inte går vidare.
    Alltid lika roligt att höra juryns kommentarer.
    Vi kanske ska ställa upp bara för att få höra dess omdöme,ha ha!

Ser nu på OC på kanal 5, det tycker jag är bra.
    Sedan är det dags att göra mannen sällskap i sängen för han gäspar och gäspar och man blir trött av efter en grå dag, hoppas morgondagen blir bättre.
    Godnatt på er alla så hörs vi återigen imorgon och då förhoppningsvis med en massa rolig läsning som hänt efter mitt sängående, måste ju ha ork kvar för ev krånligt nattpass, man vet ju aldrig hur nätterna blir tyvärr.
    Ni ska vara glada för att ni har barn som äter och somnar om direkt, jag hoppas och längtar efter att Kevin ska snart göra detsamma eller är det bara önsketänkande, vad vet jag.
    Godnatt och fortsatt trevlig konversation vänner emellan.......

• Isaccc

Karin- Hmm den 24 det kanske man skulle passa på att åka på. Jag har hört att man kan göra ganska många fynd där, men att det gäller att vara där i tid och vässa armbågarna. Har du varit där förut??

• Mussa Mus

englamax....skulle du gå på simmet eller??

• englamax

linda- nej inte har han väl vart gnällig???? inte va jag märkt...men max han ler åt allt..han drog mig i håret då låtsas grinade jag ..ja va tror du ungen gör?? en normal unge blir juh lite ställd men han bara skratt hökt och världens smile... så vi får väl se hur det blir sen när man ska börja säga ifrån då kommer väl han bara fortsätta le..nej så illa ska det väl inte bli

Svar på tråden LindeMammor05