• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Godmorgon på er alla!

Johanna - det måste ju bli i närheten av Smörgåsfabriken -Nordic Lunch som det så käckt heter!! Är jag helt fel ute??

• Druvan

Godmorgon på er!

Ni får ha det så bra på kyrkis, kolla in alla mammor och bebisar så får ni "skvallra" lite till mig sen.

Vi ses och hörs kramar Jessica & kevin

• englamax

ja precis...en parkering precis före smörgåsfabriken vid ett stort garage bakom hyreshusen.... när tror du att du e på plats?...tänkte när jag ska väcka max!

Druvan - god morron morrn, ja det ska vi gö

• englamax

va tvungen att gå in så ni inte behöver leta så efter tråden! Tack för maten petra och fika jenny! och tack för trevligt umgänge eller va det heter.. man känner sig så glad när man kommer hem och haft en bra dag med alla bebisar och morsor nej nu ska jag gå och laga mat!

• Peand

Johanna - vad snäll du är så vi nte behöver leta. Jonas har inte varit sig själv sedan ni åkte, han bara skriker och gnäller. Han saknar er nog!!

Håller med dig om att man känner väldigt glad och pigg efteråt.

Nu ska jag föröka få lillgrabben att sova....

• Druvan

Hej på er igen!

Vill också tacka för en trevlig dag och god mat och fika.
    Det är roligt att lära känna nya människor och dela lite råd och tips med, det betyder så otroligt mycket.
    Jag säger som dig johanna med känner sig glad efter en bra dag, tiden går fort när man har trevligt. mera sånt!

• Druvan

Peand: Det verkar ha smittat av sig på Kevin för just nu skriker han hysteriskt, måste ta hand om honom, kanske sovdags, vi hörs snart....

• MaLevi

Tack själv för det trevliga fikat! Levina badade och sen slocknade utan mat för ca 10 minuter sedan. Hon vaknar väl senare och ska ha mat, men förhoppningsvis så räckte gröten hon fick men det är inte så troligt

Petra vi ses imorgon. 13.30 utanför kyrkan (jag har inte glömt det än *flin*)

Tillbaka till läxor har bara engelsk text kvar och den är lite trälig...

• Peand

Jenny - är inte 13:30 lite tidigt? Nämre 13:45 -13:50 känns bättre, församlingshemmet ligger precis brevid kyrkan. Kan bli lite tidigt......
    Jonas somnade oxå utan problem. Har gnällt och skrikigt hela kvällen men slöt sina blå utan problem vid halv åtta - så skönt. Så nu har jag EGEN tid. Barnen sover och gubben är inte hemma....Och vad gör jag då? Jo sitter här!! HALLÅ - livet var är du??

Ska ringa en kompis från Karlskrona som kommer hit nästa vecka. Måste veta vilka dagar hon kommer så jag vet hur jag kan fika nästa vecka....Planering för en stressad mammaledig...

• MaLevi

13.30 ja du har nog rätt Jag vill alltid var ute i god tid men det var nog lite tidigt Ok ,jag kommer närmare 13.50

Jag kollade in den andra tråden och de har sett att sf ska börja med barnvagnsbio några få gånger under hösten. Jag har inte hört talas om filmerna men det kanske någon här inne har. Kolla in dem på sf hemsida www.sf.se

Någon som vill gå? Vet inte hur det blir med min skola om det krockar har inte kollat upp det SÅ noga. Ville bara informera

Svar på tråden LindeMammor05