• Anonym (testmissbrukare)

High Sensitive 10 mIU/ml

Som många andra på detta forumet så kämpar jag efter att bli gravid.
    Då jag har oregelbunden mens kan jag inte säga vilken dag jag har BIM på. Men för ett tag sedan beställde jag test från babyornot, alltså High Sensitive test.
    Jag gjorde ett idag och jag tyckte mig se en svag skugga efter 5 minuter, men jag vill ha ett riktigt starkt och rejält för att kunna lite på det.
    Så jag la ner det och gick ut från toaletten. Efter 20 minuter gick jag in där och då finns det ett synligt streck. Inte starkt men det syns.
    Hur ska man tolka detta? Det är ju inte tillförlitligt efter 10 minuter.

Men är det någon som fått så här och ändå varit gravid?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-17 20:15
    5 dagar senare är strecken tyvärr inte mycket starkare så hoppet har släckts för denna gången.
    Stort tack till alla er som svarat och peppat mig!

• Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-16 17:35:20 följande:
    Jag trodde att det var så men jag vågade inte skriva det Men då ska jag göra ett nytt test imorgon och se om min gubbe ser mina Molgan-streck
    Klart han kommer se Molganstrecken men jag tror du får starkare till helgen
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 10:18:19 följande:
    Klart han kommer se Molganstrecken men jag tror du får starkare till helgen
    Jag hoppas innerligt att strecken blir starkare i helgen. Och ser inte gubben ett streck kommer jag att köpa ett förstoringsglas till honom
    Jag har varit duktig och inte testat idag faktiskt
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:23:12 följande:
    Jag hoppas innerligt att strecken blir starkare i helgen. Och ser inte gubben ett streck kommer jag att köpa ett förstoringsglas till honom Jag har varit duktig och inte testat idag faktiskt
    Ha Ha jaaa förstoringsglas är bra

Tror du att du kommer att kunna hålla dig från att testa resten av dagen då
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 10:25:08 följande:
    Ha Ha jaaa förstoringsglas är bra Tror du att du kommer att kunna hålla dig från att testa resten av dagen då
    Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll
    Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag.
    Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne).
    Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög
  • zera

Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:45:04 följande:

Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag. Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne). Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög
    Å va spännande, då se jag fram emot uppdatering ikväll
  • Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 10:45:04 följande:
    Känner jag mig själv så blir det nog ett test i kväll Jag har så många test hemma och dom var ju så billiga så ett eller två test blir det nog varje dag.Min väninna tyckte att jag skulle låta bli att testa med babytimes 10 mIU/ml och ta Testlagrets vanliga istället. Där blir aldrig spökstreck eller liknande (enligt henne).Så jag ska ner till henne senare idag och hämta en hög
    Spännande.. Jag bunkrar upp med chips å läsk här ikväll

Jag kan nog hålla med om att det är bättre att använda dem på 25 än dem på 10
  • LitenBlomma
    SnurrPannan skrev 2009-04-17 11:41:00 följande:
    Spännande.. Jag bunkrar upp med chips å läsk här ikväll Jag kan nog hålla med om att det är bättre att använda dem på 25 än dem på 10
    Jag håller med. Om du kollar här så ser du att mitt starkaste, tror det var 2 dagar innan bim syntes knappt men ändå fick jag Gravid på CB.

Ludwig -02, Meja -08 & Ida BF i augusti -09

Okej, håll i er nu! Jag fick några test av min väninna och jag kunde inte hålla mig så länge. Hon fixade även till en bild åt mig så jag kunde visa er.
    Snälla säg att ni ser det
    i43.tinypic.com/2j5eyy1.jpg

LitenBlomma, vart kommer dina test ifrån? Babytime eller Testlagret?
    Mina är också så otroligt svaga...

• Trollmamma till 4
    Anonym (testmissbrukare) skrev 2009-04-17 15:42:46 följande:
    Okej, håll i er nu! Jag fick några test av min väninna och jag kunde inte hålla mig så länge. Hon fixade även till en bild åt mig så jag kunde visa er.Snälla säg att ni ser det i43.tinypic.com/2j5eyy1.jpg
    Nej tyvärr Jag ser bara kontrollstrecket.. Kan du inte ta ett CB imorgon??
Svar på tråden High Sensitive 10 mIU/ml