• Anonym

Solar ni topless?

I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?

• Svar på tråden Solar ni topless?
  • Anonym (privat)
    Tom Araya skrev 2013-05-21 22:42:28 följande:
    Brukar du gå omkring och hälsa på folk på stranden då?

Även då när solning top less var vanligt var det också vanligt att ta på toppen när man klev upp, även om många struntade även i det och även badade utan överdel.
    Tror du förstår vad jag menar..
  • Tom Araya
    Anonym (privat) skrev 2013-05-21 22:44:42 följande:
    Tror du förstår vad jag menar..
    Nej, faktiskt inte då jag ser en väsentlig skillnad mellan de två situationerna.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (Noo)

Nej, solar inte topless på offentliga platser. Skulle inte känna mig bekväm med det, tycker det känns för privat, sen har jag inga snygga bröst och vill inte ha främlingar kollandes på mig.

• cazh82

I utlandet så ja, vem fan bryr sig, sitter dom där de ska så? Spela roll, men hemma så aldrig. Vet inte om det har och göra med att vi är mer perversa i detta land än i andra länder, antagligen.

• Anonym (privat)
    Tom Araya skrev 2013-05-21 22:47:06 följande:
    Nej, faktiskt inte då jag ser en väsentlig skillnad mellan de två situationerna.
    Ok, jag ser ingen skillnad i det. 
  • Malinka3

Nej jag tycker det är en privat kroppsdel, tycker faktiskt det är osmakligt att vara toppless på allmän strand. Finns ju nudist stränder för de som vill visa sig. Och ett tips till er som inte vill ha "bh-ränder" är att ni tar ner banden när ni solar så slipper ni dom;)

• Tom Araya
    Anonym (privat) skrev 2013-05-21 22:50:46 följande:
    Ok, jag ser ingen skillnad i det. 
    Okej, då får jag hjälpa blindstyret lite...

-Att gå top less hemma fyller ingen funktion annat än bekvämlighet då.

-Att sola top less fyller helt klart en funktion på samma sätt som valet av klädsel där mer hud blottas vid varmt och soligt väder. Jämför du exempelvis med arbetare som tar av sig och jobbar i bar överkropp i solsken så är det inte bara för att de tycker det är skönt utan också för att få färg på delar som annars täcks av plagg, vilket är hela syftet med att sola.

-Den rent sociala situationen skiljer sig markant mellan att ligga på en filt på stranden och att möta gäster i sitt hem (eller var som helst).
  • Anonym (privat)

Oj nu blev jag ett "blindstyre" också bara för att jag inte delar din åsikt. Spännande. Passar det inte att visa brösten för grannarna medan barnen leker i sandlådan så tycker inte jag att det passar att visa dom på stranden heller. Dubbelmoral på hög nivå

• Tom Araya
    Anonym (privat) skrev 2013-05-21 23:21:27 följande:
    Oj nu blev jag ett "blindstyre" också bara för att jag inte delar din åsikt. Spännande. Passar det inte att visa brösten för grannarna medan barnen leker i sandlådan så tycker inte jag att det passar att visa dom på stranden heller. Dubbelmoral på hög nivå
    Vad ägnar sig folk åt på stranden?
Svar på tråden Solar ni topless?