Solar ni topless?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
Nej det gör jag inte och jag tycker faktiskt inte att det är helt okej att göra det ute bland folk.
Jag är ingen som är rädd för naket men jag tycker inte att man tar fram brösten bland folk pga respekt för sin omgivning, finns de som blir stötta och då är det en enkel sak att välja bort.
jag solar alltid topless, hemma i sverige som utomlands. snyggt med bonnabränna på pattarna.. njä. jag badar topless också. har la fått lite blickar från moralmorsor men det skiter jag i. det är mina pattar och dom vill sola!
att det finns kvinnfolk som tar illa upp av ett par nakna pattar..... deras männen gillar det i alla fall ;)
Jag solar topless utomlands och hemma i trädgården, inte vid den lokala badplatsen.
Oftast.....
Det händer. Föredrar att bada och sola naken och då är man ju topless
Nej, men jag solar inte överhuvudtaget iofs. Men om jag skulle sola så skulle jag ändå inte göra det topless.
Det händer men aldrig nära barnfamiljer. När jag var på Sardinien förra sommaren såg jag en kvinna som solade 'bottomless' för att få färg på rumpan. Hon hade dragit ner nederdelen till precis under skinkorna. Det är mer än vad jag skulle göra offentligt i alla fall.
Jag gjorde det förr när det var populärt. Men så gjorde jag det mest utomlands där jag inte kände någon. Numera skulle jag aldrig göra det. Dels solar jag knappt längre. Förstår inte vitsen och ogillar verkligen att ligga och svettas på en sandstrand. Men dessutom springer alla runt med mobiler nu och tar ingen hänsyn till vad de fotar och lägger upp på nätet. Så en vacker dag skulle kollegor och grannar kunna se mig halvnaken på Facebook. Nej tack.
Ni som tycker det är moralistiskt att vara emot "top-less" men samtidigt själva är emot helnaket på allmänna badplatser, hur resonerar ni? Godtyckligt resonemang.