Solar ni topless?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
Jag gör d bara på semestern i utlandet. Vill inte risikera att stå topless fram för min chef eller en annan manlig jobbarkompis:D
De flesta här kanske inte ens var födda då. Men tänk hur det såg ut på badständerna 60 70 och i början på 80 talet. Då hörde det nästan till att unga tjejer bara skulle visa brösten på badstränderna mm. Men från att ha varit något som verkligen kännetecknade feminismen. Så verkar det där inom idag vara något som kännetecknar det rakt motsatta. Vad hände egentligen?
Jag hade lite fel. Men undrar fortfarande varför det försvunnit ifrån badstränderna. Okey jag tror det finns en förklarring. Men den är så djup så jag inte orkar ta den här.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bara_Br%C3%B6st
om jag skulle sola toppless skulle jag få vita armar istället då de skulle hänga långt över kanten. hahahahaha. är.glad över bikiniöverdelar som håller allt på plats någorlunda :)
Jag hade lite fel. Men undrar fortfarande varför det försvunnit ifrån badstränderna. Okey jag tror det finns en förklarring. Men den är så djup så jag inte orkar ta den här.
sv.wikipedia.org/wiki/Bara_Br%C3%B6st
Nej, absolut inte.
Jag skulle aldrig komma på tanken att t ex kliva ut ur duschen hemma och endast iklädd trosor gå ut och hälsa på kvällens gäster med brösten i vädret, så varför göra det på stranden?
Märkligt och otroligt osmakligt.
sv.wikipedia.org/wiki/Bara_Br%C3%B6st