Solar ni topless?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
Anonym (tutte) skrev 2009-05-06 13:19:54 följande:
förresten idiotförklarar jag ingen, jag diskuterar om kvinnans kropp, om normer, värderingar och sexualitet. Jag förstår om inte alla vill visa sina kroppar men tycker det är synd att många av de som inte vill göra det lägger så mycket moraliserande värderingar i den avklädda kvinnokroppen.
Marina Elena skrev 2009-05-06 19:38:34 följande:
Ja det gör jag. Såvida det inte finns allt för många barnfamiljer runt mig förståss....eller om min släkt är i närheten...skrattar. Men annars är jag alltid topless
Marina Elena skrev 2009-05-06 19:48:24 följande:
Jag skulle gärna göra det ,men jag vågar nog inte det. Kanske om jag hade fina bröst..
Och tror inte att min sambo skulle uppskatta det heller.
Bara i solariet.
Japp solar oftast topless.
Jag solar oftast helt naken dvs när det passar sejOch det gör det oftast.Det har jag alltid gjort och mina barn med Var o en får väl göra som den känner är bäst o skönast (utan att provocera andra förstås) utan att andra ska ngr (moraliska) synpunkter på det.
Jag solar förvisso helst naken.. Nu älskar jag ju att visa upp mig så *skrattar*
Men toples.. absolut!! Tycker dock det är viktigt att sköta det snyggt. Man måste förstå att alla kanske inte uppskattar om man ligger helt naken..