Solar ni topless?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
Marina Elena skrev 2009-05-06 12:47:07 följande:
Nej, det gör jag inte.. tycker mina bröst är för fula för att jag skulle vilja visa dom för andra.
Anonym (tutte) skrev 2009-05-06 12:53:10 följande:
mina tuttar är också "fula"..lite hängiga och fulla med bristningar. Min mage är lite hängig av barnafödande. Mina lår har bristningar och celluliter. Jag älskar min kropp ändå.
Marina Elena skrev 2009-05-06 12:56:54 följande:
Japp, solar topless lite överallt när jag känner för det.
nej det gör jag inte. är heller inte mycket för "bara bröst-kampanjen", förstår inte riktigt poängen i det hela. är det en viktig seger i jämställdheten att få visa brösten lika mycket som män? grattis i så fall. lika viktigt som att inte behöva raka sig under armarna eller på benen? återigen, grattis, lika villkor för alla.
tycker inte att det är särskilt mysigt med massa bara tuttar i tid och otid och skulle inte alls känna mig bekväm topless. det handlar inte om att jag betraktar mig ur männens perspektiv och/eller som ett sexobjekt utan bara om att det är en del av min integritet och min självrespekt. jag ser ingen anledning till att fläka ut mina bröst inför andra, så enkelt är det. jag har heller inte urringat eller kortkort för att jag tycker att jag är värd mer än så, vilken fånge jag måste vara i min egen kropp... nej inte alls faktiskt. trivs oerhört bra med min kropp, poängen är just att den är MIN och jag gör vad som känns bäst för mig. de som nödvändigtvis måste fläka ut sina bröst här och var är självklart fria att göra det även om jag inte gillar det.
Marina Elena skrev 2009-05-06 12:44:14 följande:
Anonym (nope) skrev 2009-05-06 13:28:34 följande: