• Anonym

Solar ni topless?

I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?

• Svar på tråden Solar ni topless?
  • KalleKn

Det är rätt kul det där, i början på 80-talet när feminismen hade kört sitt bränn bhn så hade nästan inga på stranden top och även bh var ovanligt. Men tydligen har sverige förändrats radikalt sen dess och blivit ett prytt land, kanske beror det på modeindustrin eller på multikulti... fan vet men inte är det till det bättre iaf.

• mrs Elliott

Märkligt det där . När jag var i tonåren solade alla topless.Nu nästan ingen...
    Konstigt . Har tjejerna blivit prydare eller är det helt enkelt mindre avslappnad syn på nakenhet och sex numera?
    Samtidigt blir tjejer oftare kallad "hora" och liknande mycket oftare nu . Det var ingen som blev kallad det när jag var yngre . Märkligt fenomen .

• Olw

Nej
    Mina bröst är inte till för allmän beskådning!
    Tycker det är fult med folk som "blottar" sig på allmän plats.
    det finns nudist-stränder för dem som har behov av att klä av sig......

• Anonym (Lisen)

Det är väl upp till var och en om man vill sola toppless. Men det gäller ju att vara konsekvent. Dubbelmoral som att aldrig visa tuttarna hemma men att flasha för alla som vill titta, på solsemestern vid medelhavet går bra. iofs kanske det är av samma anledning som någon skrev, att hon vill göra gubben sugen på sex. Och tjejgängen i alla åldrar kanske lockar traktens "grekiska gudar" på det sättet?
    Och som någon skrev att det är "osmakligt med bara bröst". Hur smittas den märkliga uppfattningen.?

• Anonym

Nej, aldrig!

Ser i mina ögon ganska vulgärt ut med alla bröst som guppar runt på stränderna på sommaren. Har dock ett par ställen som är bröstfria.

Varför ska jag behöva ha andras nakna bröst guppandes kring mig när jag badar och solar bara för de "tycker det är skönt"?

• Nidi80

Solar topless när det passar sig, och när man är i rätt sällskap...

Var på semester me min bror förra hösten, och det kändes väl inte helt 100 att slänga av sig överdelen. Men efter han mobbat klart mig för att jag ändå inte har nått att visa så var det inget konstigt längre :D

Men vissa personer kan man bara inte blotta sig för.. barnsligt kanske.

Stranden är inga problem men skulle ha svårt för det på balkongen eller innergården där jag bor ;)

• Wärstingen

Nähä tack, ligger bara på magen i så fall. Om jag anser att tuttarna behöver färg så finns ypperliga kemikalier på tub att ta till lokalt, men så fåfäng är jag inte längre. Sen är mina boobisar tillräckligt stora för att det ska vara riktigt obekvämt att studsa omkring utan stöd för verksamheten. Hm, undrar om silikontuttar vore bra ur den synpunkten som liksom inte flyttar sig ur fläcken? Kanske skulle byta ut innehållet i påsarna mot silikon, haha!
    Hade en klasskompis som tyckte det var jobbigt med tjejer på stranden som var topless. Han visste faktiskt inte var han skulle titta. Stackarn..

• Lenita

Solar topless när jag är utomlands, endast på stranden.

• Marina Elena
    Olw skrev 2009-05-04 11:28:34 följande:
    NejMina bröst är inte till för allmän beskådning!Tycker det är fult med folk som "blottar" sig på allmän plats.det finns nudist-stränder för dem som har behov av att klä av sig......
    vadå blottar sig? Bara för att jag har mer fett i mina tuttar än min karl så blottar jag mig då jag visar dem? När ska vi kvinnor sluta se oss själva och varandra ur männens perspektiv??
Svar på tråden Solar ni topless?