Solar ni topless?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?
Ibland topless, ibland inte.. t.ex. på en strand med massa barnfamlijer och typ picknickar överallt känns det kanske lite skumt. Men annars så tycker jag det är skönt att slänga bikiniöverdelen!
Jag tycker alla har rätt att sola topless :)
Jag är visserligen karl men efter två nakensolerskor så lägger jag mig till klungan. :)
Jag solar toppless på stranden där det inte är mkt folk såklart. Får man ens vara toppless på en allmän badplats? Man får ju vara lite shysst och slänga fram tuttisarna när det inte kan störa, och inte slänga fram dom när det kan störa
Anonym (myran) skrev 2009-05-27 17:49:55 följande:
Ja, jag solar topless på balkongen, har även gjort det i trädgården när jag bodde i hus...
Jag solar alltid topless! Jag HATAR bikiniöverdel. Om det är väldigt varmt tar jag av mig bikinitrosan också, även om det inte händer så ofta. Om jag ska bada i havet eller sjön gör jag topless då med. Även när jag badar i simhallen och äventyrsbad så badar jag topless. Om jag spelar volleyboll, tennis eller liknande på stranden gör jag ALLTID det topless. Ni som tänker att jag har a kupor kan lyssna nu: Jag har DD kupor!
Trodde inte tjejerna solade topless längre.
En magisk tid i min ungdom då det alltid var nakna bröst på stranden.
Detta är dock 15+ år sen och jag har som sagt misstänkt den tiden var förbi.
Är denna trend på återkommande är det verkligen bli dags att börja gymma inför beach 2018 :) :)
Jag tror inte man kollar och bryr sig så mycket om det är vanliga bröst som syns på stranden.
Är det dock riktigt fasta,fina och relativt stora så hade jag inte kunnat låta bli att bli lite upphetsad. Men det skadar väl ingen?
solar gärna topless.Helt näck med när det går för sej