• Anonym

Solar ni topless?

I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?

• Svar på tråden Solar ni topless?
  • Anders 386

Konstig utveckling de senaste åren. Nakenheten har blivit väldigt sexuellt laddad på nåt sätt. I min ungdom var det ganska vanligt att kvinnor solade toppless. Det var heller ingen som brydde sig om småbarn som sprang nakna på stranden. Nu ser man tom ungdomar som inte vågar ta av sig badbrallorna när dom duschar i simhallen.

Vet inte varför det blivit så här? Kan den ökade porrexponeringen ha ett finger med i spelet? 

• Tom Araya
    Anders 386 skrev 2013-05-23 14:29:08 följande:
    Konstig utveckling de senaste åren. Nakenheten har blivit väldigt sexuellt laddad på nåt sätt. I min ungdom var det ganska vanligt att kvinnor solade toppless. Det var heller ingen som brydde sig om småbarn som sprang nakna på stranden. Nu ser man tom ungdomar som inte vågar ta av sig badbrallorna när dom duschar i simhallen.

Vet inte varför det blivit så här? Kan den ökade porrexponeringen ha ett finger med i spelet? 
    Mode, trender, inflytande från utländska kulturer genom invandring och media tror jag är orsaken.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (nej)

Blir riktigt arg när jag ser kvinnor som solar topless på vanliga stränder. Förargelseväckande beteende tycker jag! Är som att ha en naken karl på stranden. Lika äckligt. Dem som vill sola topless på allmän plats borde bege sig till nudist stränderna...

• Anonym (nej)

Mitt barn får absolut inte vara naken på allmän plats, finns för fan pedofiler som ligger och gottar sig, och det är allmänt känt att de dras till områden där de kan gotta sig och glo. Usch!!!
  • Tom Araya
    Anonym (nej) skrev 2013-05-23 14:41:33 följande:
    Mitt barn får absolut inte vara naken på allmän plats, finns för fan pedofiler som ligger och gottar sig, och det är allmänt känt att de dras till områden där de kan gotta sig och glo. Usch!!!
    Att du vågar visa dig ute överhuvudtaget för alla tjuvar, gluttare och våldtäktsmän....bäst du stannar inne/hemma så mycket som möjligt.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (Matte)

Gott att det är på väg bort! Har alltid ogillat det där med nakna människor i grupp. Själv gillar jag att nakenheten är något intimt!
  • Hoppentoss

Har hyfsade bröst men ser ingen vits att visa upp dem bara för att dom skall bli en aning brunare.

• Anders 386
    Anonym (Matte) skrev 2013-05-23 14:47:30 följande:
    Gott att det är på väg bort! Har alltid ogillat det där med nakna människor i grupp. Själv gillar jag att nakenheten är något intimt!
    Och jag älskar att ta av mig naken och bada naken. Inte heller obekväm inför andra nakna människor. Tycker inte skillnaden är så stor med eller utan badkläder, man ser ju liksom formerna ändå. Känns bara knäppt att ligga o sola i blöta badkläder - eller att "smussla" när man byter om på en strand. Förstår inte varför det ska vara så hemligt. (Men eftersom det kan finnas såna som "Matte" på stranden så smusslar jag av hänsyn till andra.)

• Anders 386
    Anonym (nej) skrev 2013-05-23 14:40:37 följande:
    Blir riktigt arg när jag ser kvinnor som solar topless på vanliga stränder. Förargelseväckande beteende tycker jag! Är som att ha en naken karl på stranden. Lika äckligt. Dem som vill sola topless på allmän plats borde bege sig till nudist stränderna...
    Skojar du eller finns det verkligen såna som tar anstöt? Trodde det hörde till 1800-talet?
  • A82

Beror på var jag är. Är jag på en strand fullsatt med barn har jag kvar bh:n. Men är jag vid en skogssjö med lite folk kan jag mycket väl ta av mej topless.

Svar på tråden Solar ni topless?