• Anonym

Solar ni topless?

I såna fall, var gör ni det? På stranden, balkongen, trädgården?

• Svar på tråden Solar ni topless?
  • Anonym

Jag vill också ibland men vågar inte riktigt. Hemma kommer jag inte att kunna göra det tyvärr, då vi har svärfars som grannar samt andra. Har nog ingen skyddad del av tomten som det skulle kunna funka på. Eller mja, kanske balkongen då. Vet inte hur det kommer bli med det. Har just flyttat in i villan.

Har solat topless utomlands. Dock inte senaste gångerna eftersom min mamma, pappa och bror varit med då. Men när bara jag och killen var iväg så visst, självklart! Då vågade jag.

• Marina Elena
    AlvaLovisa skrev 2009-05-02 19:22:35 följande:
    På balkongen gör jag det för att slippa vita ränder, men på stranden vill jag inte flasha dem, SÅ snygga är de inte
    hänger det på snyggheten?
  • Anonym (glad)

Jag brukar göra det hemma på våran gård, helst om jag råkar vara lite sugen på gubben. Då kan det ju lätt bli lite förspel av vad som komma skall.
    Har en tröja eller handduk nära ifall jag måste kliva upp och sonens kompisar eller nån annan kommer förbi.

• Thaleya

Nej jag gör inte det, kan ta av mig om jag solar ryggen och då ligger på brösten. har ju solat topless förut men då var jag singel och yngre. Nu känns det inte helt okej att gåoch visa mig näck inför alla.

• konstmodell

Jag är visserligen man men jag vill bara säga att nakenbad är naturligt och skönt. Det kan låta märkligt men de där små trekantiga tyglapparna i en bikini framhäver det de döljer, sätter fokus på kön och bröst.

• Anna Paulita

Nej, det gör jag inte. Jo, om jag är någonstanns där inga andra är, typ mammas tomt eller så. Men aldrig annars.

• Anonym (loloo)

Hatar att sola. Sitter alltid i skuggan på en filt på sommaren. Förut suckade vännerna när jag ville sitta i skuggan.

Men nu när jag har två små barn har jag ju en bra ursäckt för att få sitta i skuggan.

Och nej skulle jag mot all förmodan sitta i solen så visar jag inte tuttarna för det. tycker faktiskt det är lite osmakligt när man ska äta picnic osh det ligger ett par nakna tuttar på filten bredvid.

• Anonym (Fia)

Vad har det med 'sex & samlevnad' att göra?

Och ja, jag solar topless. Jag tänker inte ha fula vita ränder p.g.a. förlegade, orättvisa normer.

Svar på tråden Solar ni topless?