• jomi

busungarna 2½...

Så var det dax igen nu då......

• Svar på tråden busungarna 2½...
  • jomi

Karin: Det var ju givetvis Mollipect som Jossan skrev som vi fick...
    Hon har som väl inte behövt det tycker vi..

Maria: Vet inte om det blev ngt på sön. Vi kanske kanske backar ur...
    får se om vi åker till stugan över helgen..inget bestämt än!

Idag är w tillbaka på dagis igen får väl se om hon är trött i kväll nu då
    Ska på utvecklingssamtal vid 4 och bestämma framtiden för w....
    Vi fick ju plats på nybygget(dagis) här hos oss men tackade NEJ för vi vill INTE ha w på storbarnsgrupp( 40-50barn)....så hon blir nog kvar på Tokarp ett tag till..

NU MÅSTE JAG PLUGGA!!!!

• jomi

Jossan: Nu äntligen har tummen trillat ur och jag har ringt Lejonungen om w bajshysteri....låååååååånga väntetider men fem min senare fick vi ett återbud nästa fredag! *glad*
    De tyckte det lät konstigt med en SÅ långvarig resulax behandling...*SUCK*
    Å så lite granngrejjer... trälådor för att minska fartdårarna på Mogatan.. ställer ni??? måste kolla med grannarna innan man fixar såna!Man får bygga/betala/underhålla själva..
    Kör som TOKAR på vägen!!!

Nu ska jag strax hämta bus som bara går halvdag idag (vi har ju inte varit borta från dagis alls denna veckan hmmmm )

TREVLIG HELG får ni har allihop vad ni än ska pyssla med..
    Kram kram

• josieposie

Hejsan!

Mia> Vad bra att ni fick komma till... har man väl fått en första tid så är det alltid lättare att komma till sen... Hoppas att ni blir väl mottagna och får lite hjälp med problemet...

Självklart är vi med på allt som kan tänkas sänka farten på vägen... Räkna med oss!!!

Om vädret är fint i morgon em så kommer vi att åka till Stadsparken. Hoppas att det kanske är någon annan som har lust och tid att följa med!

Kram

• Mizaja

Hej!

Tack för kaffet idag Åsa! Så kul att träffa er. Vad Wilmer pratar mycket nu!

Josefin Jag kanske kan häng på i morn,,,, Nån mer?

• Boo 79

Vi kanske hakar på, men jag vågar inte lova nåt. Vilken tid i så fall?

• lillälva

Hej på er!

Hoppas helgen varit bra! Vi har varit hos mina föräldrar och haft det lugnt och skönt! Idag är Alicia och jag hemma och myser!

Mia - vi byggde blomlådor med grannarna för ett par helger sen - blir så himla dyrt om man bara är ett par stycken som köper materialet... ska plantera lite om nån vecka eller så. Vi gjorde tre lådor.

Vad är det med Wilmas mage förresten *måste missat det* Skrev om det för ett tag sen här tror jag, att Alicia fick kanonbra hjälp på Lejonungen. Det är inte helt bra ännu, men vi provar oss fram med medicin nu. Hon har tydligen varit förstoppad under lååång tid - något jag inte fattat, och till sist vägrade bajsa för det var så obehagligt... stackarn! Då kan man glömma pott-träning, när det bara gör "ont i rumpan" som hon säger...

• lillälva

Förresten, jag fick en liten idé igår som jag lite spontant bara tänkte slänga ut här...

Välkoma hit på lite enkel LUNCH en dag framöver - som jag tänkte vi får boka in rätt så snabbt... för oss skulle det passa någon av följade dagar:

17 maj
    21 maj
    22 maj
    23 maj
    24 maj

Tänkte att vi träffas vid 10-tiden och barnen får leka (och vi får PRATA) ett par timmar innan vi avslutar med lunch vid 12-tiden. Det går alldeles utmärkt att även ta med sin gubbe om man vill... tror min kommer att vara hemma.

SÅ, för det första - har ni tid och lust? Vet att det är mkt nu...
    och OM ni vill, NÄR passar det bäst?
    Gärna snabbt besked!

• Mizaja

Hej Karin!

Vad glad jag blev för ditt intiativ! * T A C K *Hade funderingar om jag skulle ta hit er i trädgården för att det skulle "bli av" men mycket med både jobb och slututställning på skola nu och sen ska vi sälja huset *puh*Bäst för mig är egentligen NU på söndag den 17!! Om nu vi hinner få in folk och läsa här till dess

Jag kan:

17 maj Maria,
    21 maj Maria,
    22 maj
    23 maj Maria
    24 maj Maria

• LillaFrö

Bra initiativ Karin!!

Lessen jag inte hinner skriva nåt mer o kommentera (vill dock skicka krya-på-er till de som är sjuka för tillfället!) Kan tyvärr inte nu till helgen, ska till Växjö en sväng är det tänkt, men nästa kan jag!

17 maj Maria,
    21 maj Maria,
    22 maj Åsa
    23 maj Maria, Åsa
    24 maj Maria, Åsa

Svar på tråden busungarna 2½...