busungarna 2½...
Så var det dax igen nu då......
Så var det dax igen nu då......
22 maj , Emma, Maria , Mia
Kommer gärna en sväng Karin!! Ska jag ta med något???
Ja Karin, ska vi ta med något, dricka eller så?
Hejsan! Nu kanske ingen går in här och kikar mer innan imorgon, men ni behöver inte ta med något - vi gör det enkelt, har inte ens tänkt på vad vi ska äta än
Kul mia att ni kommer oxå! Då blir vi ett gäng i alla fall!
Tråkigt Åsa att du var tvungen att jobba! Var så länge sen sist vi sågs ju!
Har inte hört ngt från Jossan... hon vet att det är va´? Tråkigt om ngn missar det för att man inte vet!
Jag har bjudit in Nina och Isak, Sandra och Liam oxå, så att ni vet! Har dock inte fått besked om de kommer ännu!
Ses imorgon!
Hejsan!
Ja tyvärr så kan jag inte komma imorgon... Jag hoppades in i det sista på att jag skulle ha kunnat jobba idag istället för imorgon men jag är så förkyld att huvudet höll på att sprängas i morse så det gick inte och sen är jag nog inget trevlig sällskap som snorar så jag vet inte vad...
TACK så hemsk mycket för inbjudan Karin!!! Hoppas ni får en trevlig förmiddag!!!
Tack snälla Karin och Fredrik för en trevlig dag
Josef glömde sin "fina" rosa väska med böcker i. Vi tar den nångång när vi åker förbi eller vi ses.
På tal om att sova på dan som vi pratade om idag så sov Josef 3,5 timme när vi kom hem
Snäll som jag är lät jag honom sova. Fick mycket gjort.... Ikväll somnar han säkert men jag undrar NÄR han vaknar i morn bitti Min tru att gå upp är det.
Vad gör ni i helgen?
Min bror kommer och sover över i morn Han är på "genomresa"
Kram
Mysigt att ni var några som kunde komma förbi i går! Alicia sov oxå gott sen
Som ni märkte var hon inte på sitt bästa humör...
Idag har vi varit på Vissmålen hela förmiddagen och matat och klappat diverse djur - Alicia stortrivs där!
Annars blir det trädgårdsfix i helgen för oss!
TACK! Karin och Fredrik!!
Tänk att en sån "vardagsrätt" kan smaka SÅ gott bara man äter det nån annan stans..
Tackar och bugar för go mat och fika och sällskap....
Kan tillägga att w inte sov alls
Trädgård för hela slanten HELA helgen men nu är det platt och gräsfröna är i jorden så nu är det bara att vattna och vänta..
W har vaknat på sin allra bästa sida idag och står och gallskriker på sitt rum för att dockan inte samarbetar...känner att det kommer bli en låååång dag!!..
NU blir det tvätt..
Kram kram
Mia - vad skönt att ni sått gräset nu! Hoppas det blir grönt och skönt till sommaren! Mitt råd är att vattna mycket! Det gjorde inte vi i höstas när vi sådde framsidan, och nu i vår har vi bara en massa ogräs - nästan...
man får skylla sig själv, men det är lite surt!
Go Morron..
Tog en titt i Almanackan och tycker nog det är dax för en "semester/sommar" träff nu innan alla splitras åt i semestertider....
En fm/em/kväll fika i stadsparken kanske????
(korvgrillning på kvällen)
Hade varit väldigt kul om ALLA kan denna gången...
Slänger fram lite datum..
Fre em 5/6
Sön 7/6
Lör 13/6
eller en helt vanlig vardagskväll men jag vet ju inte riktigt när ni alla slutar.....
Karin: Mmmmm...vatten vatten...gissa om w är glad när vattenspridaren är i gång!
borde städa...... sitter framför burken.... inte bra......