busungarna 2½...
Så var det dax igen nu då......
Så var det dax igen nu då......
Hallå på er.....
Ja livet rullar på snabbt å man får nästan dra i handbromsen...
Helgen har gått så snabbt och vi har fått gjort massor, skönt.
Lilleman växer 6 veckor i går!, Flisan med men det märks inte lika mycket ju.....
Han sover länge på dagarna, vilket gör att man får lite gjort och hinner klippa sig å färga håret!
Kräks gör han åsså i massor, så klädbidrag mottages tacksamt Mia!
Tråkigt att alla är sjuka men snart kommer värmen igen å då piggnar man ju till lite!
har ni tråkigt så kom å hälsa på vett ja, vi har fin fin sandlåda!
nu är det nån som kallar!!!
kram
Hej!
Jag har inte helelr scrapapt sen dess. Jobbar/plugagr 200&% nu men bara 1,5 vecka till sen bara jobb *ska på en intervju på onsdag och det är INTE på förskola*
MIA Jossan blir näst intill SUR om man andas ordet packning så AKTA dig. ni ska ju bli grannar haha
Jag vill PUFFA för Karins TREVLIGA INBJUDAN: vore bra att veta vilken dag det blir både för Karin och oss så KOM IGEN!!!! Det har ju efterfrågats träfafr med barnen här i tråden
21 maj Maria,
22 maj Åsa
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria, Åsa
jag å lilleman kan.... flisan å F åker till bassholma, stugan.
17 maj Maria,
21 maj Maria,Emma
22 maj Åsa, Emma
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria,
hm
fattar inte riktigt Emma NÄR du kan Kan du den 21 och 22? eller alla dagarna? Tar bort 17 som har varit...
Åsa försvan från den 24 lägger till igen. Synd för inget datum vi tre som skrivit upp oss kan alla 3 Jag jobbar tyvärr på fredagen den 22...
21 maj Maria, Emma
22 maj Åsa, Emma
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria, Åsa
Jag o tobbe ska ha stor 2x30 års fest med 80-tals tema på lördag, och jobbar på fredag, så vi har en massa planering/städning/matlagning att göra.. Önskar jag kunde lova att vi kom på söndagen, men det finns väl viss risk att vi är ganska sega då...
Men säg vilka tider det blir, torsdag är det ju möjligt att vi hinner, som sagt så vore det ju så kul!
Jag kan den 21 och den 22, mina päron kommer i helgen å Stora F och lilla f är i stugan. Men jag å Oscar kan komma å joina er...
Hejsan på er!
Känner att det vore bra om vi kom fram till vilken dag det blir träff hos oss...
Maria messade just att hon nu kan på fredag, så då kör vi på det tycker jag!
22 maj Åsa, Emma, Maria
Med andra ord:
Välkomna till oss den 22 maj vid 10-tiden. Lite lek- och prat tid innan vi äter lite enkel lunch vid 12-tiden! Blir det fint väder kan vi leka både inne och ute, men annars blir vi inne.
Om ytterligare någon eller några vill hänga på går det bra så klart, men vill gärna veta lite innan med tanke på matfix
Tack Karin!
22 maj Åsa, Emma, Maria
Jossan Mia Anneli??? Linda jobbar som jag skulle gjort...
Neeej...jag måste visst jobba fredag förmiddag :-/
Förlåt Karin - jag kan inte. TYPISKT! Skickar ett mess ...
OM jag inte jobbar så lovar jag o messa dig karin senast torsdag, då kommer vi gärna =)