busungarna 2½...
Så var det dax igen nu då......
Så var det dax igen nu då......
Bra Karin!!
Ska bara kolla så jag/vi kan med...det är ju långhelg och vi brukar åka bort men..
Är vi hemma så kanske jag kan komma iaf!
Återkommer...
Imorgon är det dax för begravning kommer bli så jobbigt men SEN kan man börja "läka".....
NU jobb!!
17 maj Maria,
21 maj Maria,
22 maj Åsa
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria, Åsa
hej!
jag skrev visst i den gamla tråden, har helt missat att vi har startat en ny!!
jag läste lite i den gamla tråden, så skulle bara meddela att vi har köpt hus!
nu vet alla!
flyttar t huskvarna 12/6
till norrängen. ska bli roligt!
hoppas att det är bra med er alla! med oss är det bara fint!
läste ditt mess karin, ska kolla upp datumen, och återkommer så fort jag vet något.
kram kram till er alla!!
Hej alla!
Anneli Jag visste ju redan "nyfiken" som jag är,,,, men GRATTIS så roligt. Vi funderar på att ha den mäklaren ni köpte av. Gillade ni honom?
Mia så jobbigt i morgon
Tänker på er!
Tar vi REDAN PÅ SÖNDAG är det INTE långhelg
17 maj Maria,
21 maj Maria,
22 maj Åsa
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria, Åsa
det börjar kännas lite tight att boka in redan på söndag... får vänta nån dag till och se
Maria - den mäklarens föräldrar bor på vår gata *intresseklubben antecknar
* nåja, har hört att han är bra i alla fall
Mia - tänker på er idag!
Alicia börjar bli lite snorig, hoppas det stannar vid det! Idag ska hon gå på utflykt med den äldre barngruppen på fsk. Hon var SÅ exalterad, det innebär nämligen att hon för första gången fick packa matsäck och ta med sig en ryggsäck till förskolan - spännande! *vad stor hon är* kändes det när hon gick och speglade sig med ryggsäcken
Stort grattis till huset Anneli! Vad snabb inflyttning det blev, kul!
Mia - tänker också på er
Jag måste bara berätta en liten gullig sak som Alicia sa idag. Det är nämligen så att min syster är gravid och blev inlagd igår pga att hon spytt oavbrutet läääänge, och idag så pratade vi om det och då fragade Alicia "var är moster H?" Hon är på sjukhuset, sa vi. "vad har hon fått i näsan?"
JAG tyckte det var gulligt sagt i alla fall
Hoppas ni får en bra dag alla! ska själv sitta på en seg rutingrupp hela förmiddagen... men sen ska jag gå stavgångsutbildning i em och DET ska bli skoj!
´Hej på er!
Tack för omtanken det värmer....
Måste säga att det är skönt att det är över!
Karin: Va gulligt sagt av A...va kul att din syster är gravid!
säger bara Lergigan Comp! när jag fick de tabletterna slutade jag må äckligt när jag väntade w..
Anneli: GRATTIS! till huset å va kul att få det nu innan sommaren...
NU plugga....
KRAM
Hej!
Vad gulligt sagt av Alicia. Ungar är UNDERBARA jag trivs faktiskt otroligt bra med att jobba med småbarn. I går sa en _ Du är den bästa Maria
Så söt! (fast han kanske säger det till alla
)
17 maj Maria,
21 maj Maria,
22 maj Åsa
23 maj Maria, Åsa
24 maj Maria, Åsa
Nu jobb igen Har bara rast Vi firar förskolans dag så det är MASSA barn från 4 förskolor på dagis.
I dag är det 7 år sedan,,,,
Förlossnings berättelse!!
mariasdagbok.blogspot.com/
Hej på er...
Maria: Läste din blogg och såg det gulliga kortet på nyfödd Adam
JÖSSES! Adam var ju Adam redan då...alltså han är sig lik!!!!!!!
Jag trodde faktiskt han blev 8....(ooops)
Jossan: Även kollat din blogg nu! Har ni inte börjat packa?????? jag tittade minsann inte på Alice fina scrapping först utan mina stressklockor började tjuta alarm när ni inte packat!!!!!! Ni flyttar ju snart......jösses......
Kan skvallra att gräset är klippt för första gången och att deras släpkärra kört ett par varv i helgen..
Emma: Synd att jag missade scrappingen men när jag inte hörde nåt så trodde jag att det inte blev nåt...och då blev jag med w! jag har inte scrappat sen vi var hos Maria..får nog gå om en nybörjarkurs....
Klädkassar står redo hemma för dina busungar...
NU frukostdax *kurrar i magen*