busungarna 2½...
Så var det dax igen nu då......
Så var det dax igen nu då......
JÖSSES! va det regnar!!!!!.... stackars studenter....
Idag har jag varit och skrivit slutprov så nu har vi semester!!!!!! SKÖNT!
Ihelgen blir det packa och fixa se så.....
Karin: w fick sin första lilla äckliga fästing förra veckan....den var så liten! men äcklig ändå! förstår din panik om A fick feber efter...hua.... är hon bättre nu då?!
Jossan: *viskar* tror städning pågår där inne nu.....
..och som sagt känn er som hemma härinne sen...(hos oss alltså)
Det är "lite" kaos bland verktyg och grejjer men rotar ni kan ni nog hitta en del
Sen kan jag ha ett party här hemma till hösten..bju igen MARIA ha hahahaha
Så jag ska ha ett före henne!!!!
Nu ska jag krypa under filten med en film en stund w ska få sova länge idag!!
Kram på er...
*viskar bye bye* Trevlig sommar......
Vårt hus på hemnet nu
Mia - trevlig sommar till er oxå! Skönt att sluta skolan va!? Alicia är piggelin nu igen!
Maria - det blev inget stadsparksbesök för oss. Vi var ute och åt middag med mina föräldrar, som firade 35-årig bröllopdag - trevligt!
Ska kolla ert hus på hemnet nu
måste vara ett evigt städande och fixande innan de tar de där korten, eller!?
Ville bara önska trevlig midsommar till er alla! Hoppas det inte blir för mkt regn
Just nu känns det ju lite sådär...
Hej!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!!
Vi åker snart till Halmstad och Gullbranna. Fint väder?? Nä
Ja trevlig midsommar på er alla!
Vi är inte så himlans väderberoende som tur är, vi ska till gyllene uttern o fira min lillebrors examen som civilingenjör =)
Men hoppas ändå alltid på sol!
Trevlig midsommar önskar jag er alla också - jag och W far till Linköping för att fira med brorsan och hans fru samt mina föräldrar kommer också dit.
Kram
Trevlig Midsommar som sagt...
Emma & jag ska binda kransar till småhönorna och hoppas på sol i Norra Boarp...
Nu har jag bara internet i 2 dagar till och sedan vet man aldrig hur det går... Alla är välkomna efter den 1:a om ni har vägarna förbi...
Kramar
Hoppas ni hade en skön midsommar vad ni än hittade på! Vi hade en härlig dag med god mat och trevliga vänner. Regn lite då och då, åskväder och hagel, men däremellan var det faktsikt sol! Lyckades få ett midsommarkranskort på Alicia i sol
När har ni semester nu då alla? Kanske kan sammanstråla nån gång i sommar? Vid strande eller i stadsparken eller så... jag börjar v 29 och har ledigt till och med 34. Lääängtar
I helgen ska vi dock "tjuvstarta" semestern lite, åker till Göteborg med Alexandra o hennes föräldrar - blir trevligt! Håller tummarna för att vi slipper dagis-baciller fram tills helgen är över!
Ha det så bra alla!