• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Sarasnaran

Dream Of You - Bra beskrivning!

Jag tror att Jonah är den som den äldre audiensen kommer att rösta på. Han är årets Daniel på något sätt.

• rosamoln

En av de som var hos mig igår, tyckte att Sebastian gick som en matador. Tyckte det var lite kul

Jag är lite rädd att Sebastian blir lite divig om han vinner. (fast han ska vinna ) Darin står i alla fall med fötterna på jorden.

• Älskarlivet

Tror inte Sebastian kommer vinna.... Nog för han är asbra....Men nä tror inte det ändå.

• Dream Of You

Jag bara HOPPAS att inte Ålen vinner.

• silhuett

Aftonbladet har ju en egen omröstning varje fredag på sin hemsida. Första kvällarna fick Jonah 40% av folks röster. Igår fick Sebastian 40% av folks röster. Jag tror helt enkelt att vem som är populär som förändras ju mer man får se av deras talanger

Sen TROR jag att Sebastian skulle klara av en ballad alldeles utmärkt, för han har en bra röst!
    Däremot tror jag inte riktigt han vågar släppa sin stil ännu, eftersom den tycks gå hem så bra hos folk. Men jag är säker på att han kommer klara en ballad superbra, och jag längtar efter att få höra den

• Maria70

Tror också, eller kanske hoppas, att Sebastian tar hem idol! Skönt om det inte blir en tvålfager pojke som sjunger smörlåtar utan istället en rockkille med lite personlig stil och attityd!

• Linda1976

Haha, Ålen.... verkligen passande! Fast bra e han!

Tycker annars att Jonah verkar sååå korkad... "Jag ska sjunga en låt, men jag vet inte vad artisten heter, för det är så konstigt namn" Öh? Terence Trent Dárby? Är det svårt?

Och Agnes: "Jag vet inga låtar från 80talet" MEN LÅTSAS ATT DU VET DÅ FÖR F-N!

Å vad jag stör mig på dem....

• isano

Någon mer än jag som tycker agnes verkar lite bombad (ursäkta uttrycket)? Sen tycker jag mariéme är jätteduktig, förstår inte varför hon får så dålig kritik jämt..

• Maerion

tycker marieme bruakar vara duktig, men igår var det inte alls bra tycker jag. lät rätt illa. agnes sjunger speciellt å så, men är plain och som sagt, verkar snurrig..