Jaså, Jonah ÄR religiös!? Jag och min sambo sa precis igår att han utstrålade nåt religiöst
!
Jag kan inte FATTA att inte Jens åkte så det bara rykte igår!? Han var ju hästlängder sämre än de andra, en klass för sig men på ett negativt sätt...
Sebastian var bra som vanligt, men ärligt så tycker jag att han borde visa en annan sida av sig själv nu. Visa att han är bredare än hittills, annars är han ingen värdig vinnare. Det blir för mycket samma, samma.
Jag har inte alls gillat Ola, men han överraskade starkt igår. Mycket bra! Samma med Sibel, hon var oväntat bra i en uptempo-låt. Kul att man kan få se saker som får en att ändra det man tyckt hittills
.
Agnes är verkligen juryns gullegris, de ser inte alls samma sak som jag ser, jag uppfattar henne som jäkligt trist och plain.
Synd att svenska folket inte gillar Marieme, enligt mig är hon lätt bäst av tjejerna, tätt följd av Sibel. Marieme kommer tyvärr att åka snart.
Det börjar visa sig att Måns behöver med än ett pretty face. Det räcker inte.
Precis som många andra så fattar jag inte varför det är tråkigt att tjejer åker ut. Jag ser gärna en kille som vinnare, det spelar ingen roll. Bästa artisten ska vinna!