• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Theolin

Börjar bli svårt att rösta ut nu tycker jag...
    Tyckte dock inte Ola skulle åkt igår.
    Först Jens, sen Elina, sen Måns & där efter Ola !!

• ronja 769

Heja Sebastian och Sibel.

• malinz81

agnes dominerar.... finns ingen som sjunger som hon!!! HEJA Agnes!!!!!!!!!

• MiaL

alltså vinner inte sebastian eller sibel så är det ju nått som är fel på svenska folket..

och VARFÖR är den där jävla fjollungen Jens kvar fortfarande???? han är sååååååå kass!

• fenomena83

meeen jag tycker agnes sjöng dåligt i versen fast jäkligt bra i refrängen faktiskt...
    jag vet inte jag gillar inte agnes som sagt men det gäller ju för sjutton att kunna välja rätt låtar åxå.. tyckte inte den låten passade henne faktiskt bland annat av den anledningen som clabbeäcklet sa.. hon har liksom inte det go:et och klöset som anastacia har å då ser det ju bara dumt ut, var likadant när hon körde I m so excited och inte alls såg excited ut..
    Agnes e en mes som passar att sjunga typ såna låtar som sibel jämt sjunger (dvs smör) hon passar inte för vassa låtar, det gör däremot elina.... fan va hon e cool.
    sibel passar nog att sjunga vad som helst tror jag, om hon bara vill, för hon kan utvecklas jäkligt mycket...
    men agnes är en mes och ska sjunga meslåtar annars ser det knasigt ut så är det bara....
    säger ingenting om hennes röst dock den e jätteunderbar... men det är väl också allt.

sebastian däremot har allt å jag tror inte han skulle se dum ut även om han sjöng Ronan Keating eller Iglesias eller nåt sånt smör, för han skulle säkert fixa det också. men han skulle nog känna sig obekväm när han inte kan kicka loss sådär som han brukar. han e ju lite rastlös på scenen liksom.
    fast jag vill faktiskt väldigt gärna se honom sjunga en ballad.
    hmm, iallafall kanske Utan dina andetag med Kent eller Disease med the Ark....?

• trollungar

jag tcker att agnes sjunger klent.hon tar aldrig i.låter alldeles för mesigt.
    jag hejade på maria,marieme eller ola.jonah är oxå bra emn lite trist utstrålning.

• Kaktusen

Med rätt coach och träning kan Agnes bli riktigt bra, hon har potential.