• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • FriSam

Jag tyckte oxå det va lite lågt av Clabbe(?) av att säga sådär till Agnes...
    Jag tycker inte alls hon behöver va sexig, hur gammal är hon? 15-16??

• MallaMojs

zikoriat...har inte tidigare lyckats sätta ord på vad som är fel med Agnes å hennes röst...du gav mig orden nu! tack

jag gillade ju Ola, och blidde lite lessen när han åkte ut före viss aandra, menmen... Go Sebastian!

• zikoriat

Är agnes bara så ung ?? ahaaa..

• zikoriat

bara så gammal kanske det heter... sorry..

• Loren

Jonah - en manlig Carola. Ja, han kan säkert gör en karriär inom kristen pop/rock - finns ju en ganska stor marknad för det, särkilt i USA. Känns dock inte rätt för Idol... Men visst, dumt att hänga upp sig på en persons tro. Typiskt svenskt, och jag gör det också lite alltså....

• fenomena83

meeeen va störigt då att det inte "går" att gilla jonah bara för att han e kristen. herregud! var å varannan artist e faktiskt kristen men det e bara det att ingen vågar stå för det. därför ska jonah ha eloge som vågar säga att han e kristen trots att han tappar röster på det.
    å han behöver inte alls göra nån karriär inom kristen rock/pop varför det för? vad jag vet så har han ännu inte sjungit nån kristen låt på idol å än så länge funkar han super på scen. sen kanske det är skillnad ju att han kanske vill sjunga såna låtar senare. jamenvisst varsågod i så fall då är det väl bra för honom men jag tror att han lika gärna kan sjunga "vanliga" låtar å bli precis lika poplär.
    ni kan ju ta en titt i era skivfodral och se under "tack till" vem 99% av alla artisterna tackar först... jo just det Gud! men inte får dom mindre beundrare för det...

nej usch vad jobbigt svenskt att haka upp sig på att Jonah e kristen... det är som att folk blir rädda att bli hallelujade och hjärntvättade om man lyssnar på honom då lite äckelkänsla liksom å ja precis rädsla helt enkelt.
    i USA e ju 99% av artisterna bekännande kristna men inte är det nån som äcklar sig och blir rädda där för dom. det e bara sverige som e så himla gömma sig under täcket för allt "udda" (hur udda det nu e att va kristen men jaja)

nej nej go Jonah! han e inte bäst men han är BRA, lite man i honom till skillnad från alla pojkspolingar, han har en underbar röst och befinner sig nere på jorden (sebastian tex är ju som ni säger "lite" divig) i ett lugnt å coolt tempo och jag bara ääääääälskade va snygg han var i den där hatten när han dansade.... *slurp*

• fenomena83

måste tillägga förresten att jag hatar att jonah alltid ska hålla vänsterarmen över bröstet/magen, det får han GÄRNA sluta med och köra nån annan rörelsevariant.

• zikoriat

fenomena

Ja, haha, varför håller han sig alltid så ??
    Jens gör också ngt liknande ! gah !

• ming

Va, det var väl ingen som blev rädd för Jonah heller?

Jag bara blev förvånad, men så är det ju jämt, man förvånas när man får veta vilka som är med i kyrkan, för det är ju inte så vanligt i dagens läge.