• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Pepsie

Sebastian har sååå mysiga o varnma ögon!!! Läcker kille!!!

• Happy me

Ingen som tycker Jonah är bäst??

• MallaMojs

Jonah är inte bäst...han är falsk på något sätt, tycker jag. Krävs liksom något mer än en bra röst!

• dexterswife

Jag tror att Jonah faktiskt tappade en del röster när det kom fram att han är med i en systerförsamling till Livets Ord. Lite för mycket Carola för många tror jag.

• JennyOEmilia

Jag vet faktiskt inte.... Jag ser ingen stor Idol i någon. Inte min stil i allafall.

Värst vad jag var negativ idag! Men jag kanske ändrar mig.

• MallaMojs

Livets ord? Jasså... Trodde han var mormon eller så, eftersom han bor i Haninge, close to the temple! Men det tycker inte jag har påverkat mig iaf...gillade honom i början, men nu känns han bara...hmm, falsk!

• S0lstråle

Äntligen åkte en av botten-killarna ut (läs: ola, måns, jens). Överlag tycker jag nog att Ola varit den bästa av de här tre, men i fredags var han verkligen kass! Han klarade inte av att leverera en Justin-låt för fem öre! Vilket däremot Jonah gjorde!!! Hittils har jag tyckt att han är über-trist. Men i fredags växte han flera äpplen! Vilket framträdande! Gillade Sebastian och Sibel också, som vanligt! Och Agnes gjorde inte ett helt fel framträdande hon heller. Elina känns fortfarande lite tafatt, eller?

• ming

Va är Jonah med i kyrkan?

(Pinsamt när man blir förvånad över sånt egentligen.)

• Tumbling down

ming

Japp, och Jesus är hans största idol

• zikoriat

oh nu måste ja lägga mig i med mina åsikter...

Sebastian - oslagbar, helt klart bäst. fast han är för cool för Idol. Förra veckan var han dock usel som Jocke Berg.

Jens - makes me wanna puke, sååå äckligt sockersött o sliskigt. han ser ju direkt lidande ut, som en stackars plågad hundvalp. skillnaden e att valpen vill jag hand om - jens vill jag bara kicka ut i rännstenen.

Agnes - sjunger som om hon hade halsen full av dreggel och snor, ser ut som en söndagsskoleelev. passar iofs i popidol-facket eftersom hon verkar så urbota obegåvad intellektuellt.

Måns - omg, vilket smör... men sjunger välan hyfsat.

Elina - tafatt, men d tar sig ! Skitcool brud med ball röst o fredagens framträdande var ju guld !!

Sibel - skitbra röst men för sockersött ibland..

Jonah - ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........................

Har jag missat någon ??