• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Älskeling

Agnes är klart bäst!

• Sarasnaran

Hade Agnes inte varit så jäkla präktig och flickig så hade jag nog gillat henne. Men hennes lässssspande och idiotiska svar på frågor gör mig gaaaaaalen!!

• Julienne

Jag blev impad av Jens i fredags, men han kommer aldrig att bli min favorit. Sebastian tyckte jag hade dämpat på det förbaskade ålandet, vilket var bra i sig, men det blev också mer tydligt att han inte har nåt annat än attityd att komma med.
    Jag tyckte också att Jonah gjorde bra ifrån sig. Coolt att han tog några danssteg i början. Fast min röst hamnar ändå på Sibel.

• saraseal

jag stör mej så på jens fåniga leende... TÖNT =)

• dexterswife

Nä, nu får det bli någon ordning! Jens måste åka nästa vecka!
    Den här omgången tycker jag att Sibel förvånade, hon gjorde iallafall låten mycket bättre än vad Cher gör!

• Tini

Sibel är ju så grym! helt fantastisk röst! Heja heja!!

• MallaMojs

Ola var ju så dåligt, valde helt fel låt i fredags, skit också...han var ju en utav mina favvisar Ser också fram emot att få öra Sebastian sjunga en ballad *myser*

• Monky

Ingen mer än jag som stör sig på att Sebastian verkar ha en taskig/stöddig attityd?
    För mig är han kung, den självklara vinnaren, men jag blir så irriterad på hans sätt
    Visst är det bra att han har självförtroende, men därifrån till att bli divig är steget långt...

• JennyOEmilia

Monky> Jo, jag stör mig också!!!! Han är inte ett dugg charmig....

• destino

Sibel var så bra men lite mer självsäkerhet hade inte varit dåligt, men det kommer kanske, hon är så ung,
    Jens var så sött och gullig, vill se mer av honom, men Sebastian har blivit lite hur skall jag förklara, ingen överaskning utan samma stil hela tiden, vill se honom dansa lite och sjunga nåt anorlunda, men det kommer kanske,
    Agnes är så sött också och duktig, men nåt fattas...
    Och ala dem andra är rätt så duktiga.