• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Linda1976

Men han som sjöng på svenska om mjöd och död!!!! oh my god!!!!!!!! iklädd hatt och filt!!! självkritik anyone?

• Sonora

Han som sjöng balladi hade slagit vad med sina kompisar att han skulle göra det där framträdandet. Stod i tidningen igår. Fast kul var han! Märstadivan var ju bara för mycket... "Mina fans i Märsta tror på mig"... Jo.... Det är bra... Och Märsta är ju en metropol... Inte.
    *usch så elak jag är*

• pucken

vad hände med den där vita kaninen som var i reklamen? har jag missat det, eller var det förra året? har ju väntat på det...

• Linda1976

Njet, det har nog inte varit... Isåfall var det under en av mina längre blinkningar

• Leli

Tror att det här är Märsta divan

Får tyvärr inte med länken, men hon sjöng ju i Stockholm och heter Lena Abdul-Ahad och sjöng Dangerously in Love .

Gå in på www.tv4.se

• MissBeccis

Hon märsta divan, vilken stad sjöng hon i? Måste kolla...

• MissBeccis

Haha, där lät jag blond, tänkte inte på att det naturligtvis är stockholm...döhhh!

• Jindra

Ja Märstadivan var ju helt pinsam...åhhh så jag skämdes för hennes skull...

• Vågen

Missade början igår. Kom han med som sjöng Inga kan älska som vi? Annars tycker jag killen som sjöng Kristina-låten(guld till sand) var allrea bäst igår. Förutom killen som breakdansade...

Svar på tråden Idol 2005