• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Simphony

Nemen finns det 2 idol trådar! Då lägger jag denna också bland mina favvisar då..

• EhjärtaK är sant

Juryn är alldeles för mesiga i år - det blir ju ingen tv-underhållning .

Jag vet inte vem jag tycker skall vinna. Tycker det var duktigare deltagare förra året, men de här kanske blir bättre när man får se dem lite mer..... Jag tycker att de har låtit många "tveksamma" gå vidare. Blir intressant att se om Sibel (är det så hon heter?) går vidare i år?!

• LindizJ

"Alla mina fans i Märsta gillar mig...!"

Hon hade sitt fan med sig och det var säkert hennes bror *asg*

• tempo21

**muttrar** Här sker digitaltvövergången den 19 sep. Det innebär att jag står utan 4:n till den 1 jan-06. Då börjar 4:n visas genom det digitalpaket jag redan har. Så jag missar IDOl *muttrar* **medium kommer jag också missa**

Annars så var den som avslutade audition igår sååå bra. Jag bara smälte!

• Jindra

Maria Albayrak som sjöng Nobodys wife var gårdagens favorit bland de som kunde sjunga...

• Zmoothie

Hmm.. Jag har tänkt på en sak. Förra året störde jag mig sååå EXTREMT på Kishti, hennes överdrivna sätt, hennes uttryck, hela hon! Men i år tycker jag att hon är helt ok, nästan omtyckbar. Och som Sibel sa, "hon är så snygg nu, har gått ner i vikt", tänkte jag iofs inte på förrän hon sa det, men visst verkar Kisht _mä bättre_ i år? Alltså, som att hon hade något stort problem förra året (privat?) och det är löst i år? Eller .. ehm ... som hon blivit "fri" från något? *flummar på*

Äh, fattar ni hur jag menar? Hon verkar mycket mer samlad och så i år. Jag tänker på förra året, när hon satt i direktsändningarna med den fula röda pricken i pannan (den var ju inte snyggt sminkad, ens!) och uppförde sig som en drogad...

Jaja, bara flum. Nån som har tänkt något?

• Jennybates

Har svårt att se årets Idol, ingen kan överträffa Danne i alla fall. Får rysningar bara jag tänker på hans ljuva stämma...

Svar på tråden Idol 2005