• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gäspan

Så mycket som Daniel Breitholz gillar Agnes så får hon säkert ett fint skivkontrakt även om hon inte vinner IDOL...

• Jefa

Gäspan
    Men vi har ju våra favoriter, får inte juryn ha det oxå?

• Missisola

Jag ÄLSKAR The Ark och Melody Club..... och all POPmusik..... och jag Lööööövvvvs Basse!!!!
    Så vem man håller på och gillar kanske har lite med den stil som passar en själv mest...

Smala gängliga pojkar som sjunger .....yeahhhh
    (älskade tex Blur/Suede/Pulp)

Att jag inte gillar Sibel tex kan ha att göra med att jag inte gillar POWERBALLADS a la Carey...Dion osv....

Eg. gillar jag inte Agnes heller pga hennes stil - dvs det hon antagligen kommer sjunga om hon blir en IDOL.... fast hon är j-ligt duktig...

• Gäspan

Jefa: Jo, det är klart att dom får. Och det framgår ju tydligt att han inte tycker att hon kan göra någonting dåligt.

• Jefa

Gäspan
    Men då kan man ju lika gärna skriva
    "Så mycket som Peter Swartling gillar Sibel så får hon säkert ett fint skivkontrakt även om hon inte vinner IDOL..."

• Missisola

...måste gå åt mycket hinkar till alla som KRÄKS så himla mycket över alla.....*suckar*...

Det är väl bara toppen att man är olika!!!!!!

• Jefa

Missisola
    Här står hinkarna redo

Nä, jag tycker alla är bra, men det är tråkigt om någon skulle vinna som bara kan sjunga en sorts musikstil. För det är ingen riktig artist enligt mig. Som nu tex Sibel... Mne hon är duktig på sånna låtar som tex igår.

• Gäspan

Jefa: Fast Sibel har väl ändå fått ta emot en del kritik under resans gång?

• Jefa

Gäspan
    Det är väl två gånger? Och igår var det ju inte för hennes röst/sång utan att Daniel tyckte att det var tråkigt att hon valde två nästan lika sånger?

• Missisola

Sebastian har ju fixat alla stilar, men det lyser igenom vad som är hans nisch.... och man måste ju få göra det som ligger en närmast..eller hur...
    Men jag kan inte se Seb. som soloartist eg. han ska vara i ett band....