Nog tycker jag att Sibel har fått ta mer kritik än Agnes an juryn allt! Och hon verkar inte kunna ta det bra, hon borde verkligen jobba lite på det där, det ser ut som att hon ska kasta sig över den som säger nåt med kniv...
Men grejen är väl att Agnes skulle ha fått mer konstruktiv kritik av juryn om de inte varit så förblindade av henne. Sibel har, precis som _alla_ som varit med i Idol, fått ta kritik när det har varit på sin plats. Men Agnes kan göra nästan vad som helst utan att juryn verkar märka det. De lyckas verkligen vända hennes misstag till något bra varje gång. Jag efterlyser lite nyanserad kritik från juryn!
Hänger inte riktigt med på vad det är som är så dåligt med att Sebastian kör sin stil. Enligt mig är det en styrka han har, att kunna följa vilket tema det än må vara, och ändå göra en personlig touch på låtarna.
Jag tror faktiskt att både Agnes, Sibel och Sebastian kan vara säkra på kontrakt hur det än går de kommande veckorna. Men jag vill att Sebastian ska vinna, för han är den mest värdiga vinnaren enligt mig. Även om bolaget har ett klart koncept åt honom så tror jag att det kommer att gå bra att göra Sebastian-stuk på det konceptet!