• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • saraseal

åhh det rycker i mammahjärtat! =)

• missteddy

ok vi har ju alla olika smak

• Julienne

Kattii, kunde inte uttryckt det bättre själv angående Sebastian och hans oförmåga att anpassa sig till teman. Han kör bara en stil rätt igenom. Nån blandning mellan Mick Jagger, Steven Tyler och Ola Salo eller nåt. Näh, inget för mig.

Av dem som är kvar nu tycker jag att Agnes ska ryka nästa gång. Hon var en besvikelse igårkväll och ju mer jag ser henne retar jag mig på att hon sjunger ut på helt fel ställen. Sen tycker jag att Sibel ska vinna! Snacka om att Sverige har ett svar på både Mariah Carey, Celine Dion och Whitney Houston i en enda blandning!

• Loren

Basse är bäst - det är väl jättebra att ha HITTAT SIN stil, eller!?? Kanon igår!! Sibel var också bra. Agnes, sådär. Jens, äntligen!

• Jess Gbg

Jag tycker verkligen att alla som är kvar är lika bra, jag kan inte välja någon...
    Sibel är ngt smörig för min smak men hon sjunger ju grymt bra och har en fantastisk utstrålning.

• Gäspan

Jag hoppas att Agnes åker ut nästa gång. Hon är en söt liten flicka, men Sibel är ju en stjärna. (hon sjöng "Hero" så mina ögon tårades) Och Sebastian får nog en fin karriär hur som helst. Så jag hoppas att Sibel vinner och får BMG:s smörpaket, så kan Sebastian få ett bättre upplägg, som Darin. Det är han värd. Sebastian alltså...

• clinan

läste lite längre bak i tråden om att Sebastian hade dålig fantasi eftersom han var enkelspårig.

Kan ju bara säga att Agnes valde att köra en låt som hon hade kört 2 gånger tidigare under idol. Är inte det till att ha dålig fantasi?

• Jefa

Asså, Sibel ÄR bra på det hon gjorde igår. Men inte på nåt annat. Varför ska någon vinna som bara kan sjunga en sorts musikstil??

• Jefa

Julienne
    Håller inte alls med dig ang. Agnes. Vem bestämmer vart hon ska sjunga ut och inte? Till skillnad från många nadra som är/har vart med i Idol så kopierar hon inte låtarna rätt av utan sjunger dem på ett sätt som passar henne. Alltså är det ju upp till henne vad som är rätt och fel att sjunga. Eller?