• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Attol

Jag som själv arbetar som sångerska måste säga att,så som Agnes hämtade sig efter det missödet att hon inte hörde sig i medhörningarna det visar på en otroligt stor musikalitet och Sebastian klarade sig med bravur med tanke på sin onda hals,jag kan säga att sjunga med ond hals är fruktansvärt tungt och ansträngande.Jag måste erkänna att Sibel är en duktig sångerska men att som peter swartling säga att hon är sveriges bästa var ju att ta i,jag menar hon kunde inte hålla den långa tonen i "All by myself" igår och dessutom är hon nog otroligt säker på att vinna och det är enormt oattraktivt,Agnes eller Sebastian får vinna,men Agnes är den mest musikaliskt begåvade......tycker jag

• Petra D

Jag håller med allt som Attol har att säga

• Jenny81

Själv så håller jag på Sebastian! Han är cool och har en mycket bra röst! :)

• universalwoman

Zazla jag tycker precis som du!

• Mumu

Jefa, jag kan inte svara för nån annan, men för mig får juryn gärna ha en favorit. Men jag anser mig inte vara lika förblindad av min favorit som de är av sin. Jag hör när min favorit sjunger fel, jag tycker att han gör mindre bra framträdanden och de gånger han fått kritik av juryn har det ofta varit befogat. De har helt enkelt gett honom den kritik han förtjänar, bra oftast, men sämre ibland. Men när det gäller Agnes är det som att juryn varken ser eller hör ordentligt, ibland känns det nästan löjligt. De två sista gångerna har de dock gett henne lite lam kritik, men inte så mycket som jag tycker att hon förtjänat efter vissa framträdanden.