Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Jag jag har hemma. Två kvar. Beställde fem. Så tänkte pissa slut på dom i helgen

• KikiBoo

Min kompis gillade dom. Blev utslag hehe ..

• KikiBoo

Nämen ... Sicken fin pressbild Morsan

• KikiBoo

Välkommen hem Timmer
    På söndagkväll sticker vi på husbilssemester till Öland

• KikiBoo

FAN!! Det blir inga barn här. Bara för vi planerar så kommer det inte bli nåt. Man ska INTE planera.
    Kl 04 imorse fick jag mens

• KikiBoo

Morsan
    Vi planerade aldrig Ville o Puma. Alltså, vi ville ju ha barn men vi försökte ju inte pricka in äl o så. Blir det så blir det sa vi. Och så blev det. Men jag vet inte om det blev på första försöket. Men vi fick iaf inte vänta länge på plus.
    Vi kanske måste sexa mer Vi har väl kankse inte vart så där jäteaktiva o pippat som kaniner. Har prickat in äl-dagarna iaf.
    Men näääh!!
    Nya tag!! Mera sex

• KikiBoo

Ja helt ärligt så har jag totalt noll sug Men när man väl ligger där o har sex så är det jue fantastiskt
    Men nog fan har lusten minskat rejält My poor man!

• KikiBoo

På Öland. Då jävlar ska vi sexa överallt

Men.. tänk om jag har jättesvårt för o bli på tjocken nu då.. Tänk om kopparspiralen ställt till det för mig.. Oooooh noooo!! Fast näääh! Sånna dumma tankar.

• KikiBoo
    Zaphy skrev 2009-07-10 09:47:04 följande:
    Haha, kul, då kommer jag kolla efter dig i parken på lördag ;) Är det Alingsås parken eller Nolhaga parken? Hoppas ni får något bättre väder än idag! Snacka om att vädret kan vända. Först tokvarmt och nu kommer allt vatten i världen forsande ner. ;) Jag sitter här vid datorn och lyssnar på Michael Jackson.. så underbara låtar!! Heal the world.. den är grymt bra! Var det något mer än mig som såg minnesstunden för honom på tv? Jag lyckades pricka in mensen nån dag innan så jag började storgråta när alla barn kom in på scenen. ;) Kära nån vad känslig man kan vara ibland..
    Jag satt o kollade frn 14 till 01.30 på MJ.
    Oooh vad jag bölade Fan!! I miss him!! Har vart ett stort fan i 20år. Och är fortfarande såklart. Har alla skivor förutom off the wall. Har några låtar från den skivan.
Svar på tråden -Syskonmaffian-